מקורבים לליאור רפאלוב אישרו: אנדלרכט פנתה

עתידו של קשר הכנף (34) שמסיים את חוזהו בתום העונה, ממשיך לרתק את בלגיה. בכלי התקשורת נטען כי אכן הייתה שיחת טלפון מהמנהל המקצועי. פטרק ורבקה, שהיה חלק מהצוות המקצועי בברוז', ינסה לשכנעו להצטרף

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב ואנטוורפן סיימו את העונה הסדירה בבלגיה במקום השני אחרי 2:3 על גנק במשחק בו בישל פעמיים. כעת, לאחר קיזוז הנקודות ב-50%, ייצא לדרך שלב הפלייאוף כשהקבוצה רחוקה שמונה נקודות מקלאב ברוז' המוליכה. קשר הכנף הישראלי ירצה להוליך את קבוצתו לאליפות, כמובן, כשהוא ממש לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה. בבלגיה עוסקים לא מעט בעתידו של הקשר המצוין שמסיים את חוזהו בעוד כחודשיים ושוב אנדרלכט על הפרק.

בתחילת החודש דווח כי המנהל המקצועי של אנדרלכט צלצל לרפאלוב ושאל האם הוא מעוניין להצטרף לקבוצה. הבוקר (שלישי) לפי דיווח ב-"lesoir", באנדרלכט לא רוצים להתייחס לנושא אך משפחתו של רפאלוב אכן אישרה את ההתעניינות ו"בקבוצה כבר עובדים במרץ על העונה הבאה". גם ב-"hln" הדגישו כי אכן הייתה שיחת טלפון כזו.

"רפאלוב יכול להביא את הניצוץ והחוויה שכה חסרה לקבוצה בחודשים האחרונים", נכתב. הוא מוערך מאוד בפן המקצועי. בכתבה נטען כי אחת השאלות היא האם רפאלוב יראה נכונות להצטרף מבלי לשחק את כל הדקות אלא לשמש גם כחונך לצעירים. "בקבוצה ינסו לשכנע אותו ומקווים שישחקו באירופה בעונה הבאה. העובדה שהוא מגיע בחינם בינואר היא הזדמנות נהדרת". פטרק ורבקה שהיה חלק מהצוות המקצועי של ברוז' ומכיר את רפאלוב היטב – ינסה לשכנעו.

ליאור רפאלוב | YORICK JANSENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

על אף שיחגוג יום הולדת 35 בשבוע הבא, רפאלוב ממש לא מראה סימני דעיכה. הוא כבש העונה 14 שערים ובישל עוד 12 ב-43 הופעות והיה כשיר לכל המשחקים. בליגה האירופית למשל תרם חמישה שערים, אחד מהם היה שער ניצחון על טוטנהאם וכן שער בכל אחד מהמשחקים נגד ריינג'רס. "בינתיים, אחד מכוכבי העונה שומר על עיניים ואוזניים פקוחות", סיכמו בבלגיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי