"רפאלוב רוצה לעבור לאנדרלכט, מכבי חיפה מציעה חוזה לשנתיים"

ליאור רפאלוב | Jeroen Meuwsen/BSR Agency/Getty Images

דיווח בבלגיה: הכוכב הישראלי לא מתכוון להמשיך לחכות להצעת חוזה מאנטוורפן. הקבוצה אותה מאמן קומפאני גיששה כבר לפני כחודש והצדדים במגעים. כמו כן, צוין כי הירוקים מעוניינים להחזיר את הקשר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב לאן? בעוד שלושה ימים הקשר הישראלי יחגוג יום הולדת 35, אך הוא כבר הצליח להוכיח שהגיל זה רק מספר מבחינתו והוא מספק העונה אחת מהעונות הטובות בקריירה שלו, עם 14 שערים ו-12 בישולים ב-43 הופעות במדי אנטוורפן בכל המסגרות. כידוע, בינואר האחרון הוא גם קטף את תואר "נעל הזהב" היוקרתי – שחקן השנה של 2020 בבלגיה.

בראיון מיוחד שהעניק רפאלוב לספורט1 ביום העצמאות, הוא רמז כי בעונה הבאה הוא ישחק באנדרלכט, קלאב ברוז' או אנטוורפן, קבוצתו כיום, בה הוא מסיים את חוזהו בסיום העונה. פניית אנדרלכט לכוכב כבר ידועה, אך דיווח חדש שהתפרסם היום (שישי) בבלגיה מספק פרטים חדשים.

בפרסום נטען כי כבר לפני כחודש אנדרלכט, אותה מאמן וינסנט קומפאני, גיששה אצל רפאלוב ובדקה האם המעבר אפשרי בכלל מבחינתו. עצם הפנייה הזו התבצעה מכיוון שרפאלוב מזוהה עם היריבה הגדולה של המועדון מבריסל, קלאב ברוז', בה הישראלי שיחק במשך שבע שנים.

via Getty Images) | Philippe Crochet / Photo News via Getty Images

המגעים בין הקשר לבין אנדרלכט התקדמו לאחרונה, כך על פי הדיווח, ורפאלוב רוצה להצטרף למועדון הפאר, שמחזיק בשיא האליפות בבלגיה עם 34 תארים. בנוסף, צוין כי השחקן מאס בסחבת עם אנטוורפן, שמתעכבת עם הצעת חוזה חדש, והוא עצמו כבר לא יכול לחכות.

מה שיותר מפתיע הוא שבדיווח נכתב כי לרפאלוב יש מתעניינות נוספות, ואחת מהן היא מכבי חיפה. על פי אותו פרסום, הירוקים מציעים לקשר חוזה לשנתיים. כידוע, רפאלוב החל את הקריירה במכבי חיפה, בה ערך 197 הופעות עד שנמכר תמורת 2.5 מיליון יורו לקלאב ברוז' אחרי האליפות האחרונה של הירוקים בעונת 2010/11.

ליאור רפאלוב במכבי חיפה, 2009 | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי