זהבי מודאג? מאמן פ.ס.וו: "כמה שחקני מפתח יעזבו בעונה הבאה"

החלוץ הישראלי וקבוצתו יארחו את כרונינגן (17:40, שידור ישיר בספורט3) כשהם יודעים שמעידה שלהם וניצחון של אייאקס יעניק את האליפות לקבוצה מאמסטרדם. שמידט: "מחפשים פתרונות כדי להפוך את הקבוצה לטובה יותר"

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בליגה ההולנדית נמשך במלוא המרץ, כאשר העונה הסדירה מתקרבת לסיומה וגורל האלופה כמעט והוכרע. מחר (ראשון) זה יכולה להפוך לרשמי, כאשר פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי יארחו את הירנביין (17:40, שידור ישיר בספורט3) זמן קצר לאחר שאייאקס תפגוש את אמן (15:30).

נכון לעכשיו, אריק טן האח ושחקניו מדורגים במקום הראשון בטבלה עם 76 נקודות, 12 יותר מפ.ס.וו שנמצאת במקום השני. במידה שאייאקס תנצח מחר את קבוצת התחתית ופ.ס.וו לא תנצח בביתם על הירנביין, בה משחק אריאל הרוש, אייאקס תחגוג אליפות שלישית ברציפות (לא כולל עונת הקורונה שבוטלה) באופן רשמי.

לקראת המשחק הקרוב של פ.ס.וו, מאמן הקבוצה רוג'ר שמידט כבר דיבר גם על ההכנות לעונה הבאה וחשף: "אנחנו עובדים של פתרונות לעונה הבאה כדי להפוך את הקבוצה שלנו לטובה יותר. נהיה חייבים להשתמש בניסיון שצברנו בעונה הנוכחית כדי להשתפר. יש לנו מטרות ושאיפות וללא ספק, נאבד כמה שחקני מפתח בעונה הבאה". בנוסף, המאמן הכחיש כל קשר למעבר אפשרי שלו לבונדסליגה, זאת למרות הדיווחים על כך בתקשורת הגרמנית.

ערן זהבי, רוג'ר שמידט
שמידט עם זהבי. לישראלי יש סיבה לדאוג בעונה הבאה? | Soccrates Images / Contributor

מבחינה מקצועית, איינדהובן מגיעה להתמודדות מחר בכושר טוב לאחר שלושה ניצחונות ליגה ברצף, בהם היא גם לא ספגה שער. מעבר למאבק האליפות שכבר כמעט לגמרי הוכרע, המדורגת שנייה בטבלה מעוניינת לתקוע יתד במקום השני כאשר כרגע היא מקדימה בשלוש נקודות בלבד את אלקמאר השלישית.

ומה עם זהבי? החלוץ הישראלי מעוניין להמשיך להבקיע, זאת לאחר שהגיע לעשרה שערי ליגה במחזור האחרון כשכבש נגד כרונינגן את שער הניצחון עם פנדל מוצלח. בכלל, שמונה משעריו של זהבי בליגה הגיעו במחצית הראשונה, מתוכם שישה הובקעו כאשר התוצאה במשחק עומדת על 0:0. בהחלט נתון שמוכיח על חשיבות הישראלי עבור קבוצתו.

לצדו של זהבי צפוי לפתוח מלך שערי הקבוצה דוניל מאלן, בעוד מריו גצה, קודי גאקפו ופאבלו רוסאריו יקבלו את הקרדיט בקישור. ניק וירגייבר, ג'ורדן טזה ופיליפ מקס יעלו בהגנה של שמידט שינסה לרשום ניצחון ביתי נוסף העונה.

צפו בשער של זהבי באימון פ.ס.וו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי