בהולנד חשפו פרטים חדשים על השוד: שי זהבי השתחררה והפעילה אזעקה

השוד בבית של ערן זהבי | Twitter

אשתו של כוכב פ.ס.וו פעלה באומץ רב. בהולנד דווח כי גם הילדים נקשרו על ידי הפורצים, שהשתיקו אותם באמצעות סלוטייפ והפכו לחלוטין את הבית בחיפוש אחר שלל. החשודים נמלטו עם מזומן ורכוש

(גודל טקסט)

השוד האלים שעברה אתמול (ראשון) משפחת זהבי ממשיך להסעיר את הולנד ובתקשורת המקומית חשפו פרטים חדשים על האירוע המזעזע. על פי הדיווח, הפורצים קשרו את שי והילדים ואיימו עליהם בנשק חם, אלא ששי גילתה אומץ רב, הצליחה להשתחרר והפעילה את האזעקה.

בהולנד טענו כי הפורצים גזרו את השיער של שי וכאמור קשרו אותה ואת הילדים, אך ציינו כי הם לא נפגעו מבחינה פיזית. שי עצמה כתבה על כך הבוקר ברשתות החבריות (ראו ידיעה נפרדת). על פי אותו פרסום בתקשורת בהולנד, הסיכוי שמשפחת זהבי תשוב לגור בבית שנפרץ שואף לאפס.

על פי המשטרה ההולנדית, הפורצים שמו סלוטייפ על הפה של הילדים על מנת להשתיק אותם ודרשו משי להתקשר לערן, שכידוע היה בדרך למשחק החוץ של פ.ס.וו איינדהובן נגד ווילם ואמור היה לגלות היכן נמצא השלל, מה שכמובן גרם למהומה ובהלה גדולה באוטובוס של הקבוצה.

הפורצים צלצול בפעמון והתחזו לשליחים. כששי פתחה את הדלת, הם מיד הצמידו אותה לקיר. לאחר שקשרו את כל הנוכחים, הם חיפשו חפצים בעלי ערך ופשוט הרסו את כל מה שבא בדרכם.

משטרת הולנד ביקשה מהציבור סיוע במציאת החשודים. בהודעה שפרסמה נכתב כי הם בשנות ה-20 לחייהם, אחד מהם בעל צבע עור כהה והשני בהיר. השניים נמלטו עם מזומן ורכוש אישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי