ג'ואל אבו חנא סיכם אצל אלופת פולין: "ההודעה הרשמית בקרוב"

ג'ואל אבו חנא | הטוויטר הרשמי של זוריה

בפולין ואוקראינה מדווחים בבטחה: בלם נבחרת ישראל סגר את תנאיו בלגיה ורשה, כל הפרטים סוכמו והוא יעבור עם סיום העונה בהעברה חופשית מזוריה לאחר שיסיים את חוזהו

(גודל טקסט)

ג'ואל אבו חנא, בלם נבחרת ישראל, עורר לא מעט עניין בחודשים האחרונים. אחרי שסירב להצעת חוזה חדש בזוריה האוקראינית בחודש שעבר, הובן כי הוא יעזוב את קבוצתו בסיום העונה הנוכחית – עם תום חוזהו.

בשבוע שעבר נפוצו דיווחים רבים בפולין לפיהם אבו חנא מנהל משא ומתן עם לגיה ורשה לאורך השבועות האחרונים ונטען שאלופת פולין "מאוד מעוניינת בו". כעת, נראה כי המגעים הלכו צעד אחד קדימה והיום (שלישי) טוענים גם באקראינה וגם בפולין כי שום דבר לא ימנע את זה – הבלם יהיה שחקן לגיה בעונה הבאה ויעבור בחינם לאחר שיסיים את חוזהו.

"ההודעה על העברתו היא רק שאלה של זמן", נכתב בתקשורת הפולנית, ונטען כי הוא סיכם את כל תנאיו. באתר אחר בפולין דווח: "כמעט בטוח שאבו חנא יהפוך לשחקן לגיה. בימים האחרונים שמענו ממקורות רבים שמדובר במשהו שכבר סגור וידוע והדבר היחיד שנותר הוא להודיע על כך ברגע הנכון". באוקראינה אף דווח כי "אבו חנא כבר חתם על חוזה ראשונה עם לגיה".

ג'ואל אבו חנא | מאור אלקסלסי

אבו חנא פרץ לחיינו בסוף חודש אוגוסט 2020. שחקן אלמוני קיבל לפתע זימון מווילי רוטנשטיינר לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול סקוטלנד וסלובקיה במסגרת ליגת האומות, ומאז הוא חבר קבוע בקאדר ורשם עד כה שלוש הופעות במדים הלאומיים. הבלם גדל במחלקת הנוער של לברקוזן, ולפני שהגיע לזוריה האוקראינית ב-2019, שיחק בקייזרסלאוטרן מגדבורג וכמושאל בפורטונה קלן.

לגיה, שזכתה העונה באליפות פולין והשלימה זכייה שנייה רציפות בתואר, מחפשת בעצם מחליף לארטם שבאנוב, המושאל מדינמו קייב, שלא ימשיך בקבוצה. שבאנוב, כמו אבו חנא, בלם שיודע לשחק גם כמגן שמאלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי