בהולנד התרגשו מערן זהבי: "עשוי מחומר אחר, הוא ראוי להערכה"

החלוץ זכה למחמאות בכלי התקשורת לאחר השער שכבש ימים ספורים לאחר שוד אלים שעברה משפחתו ובעיקר על הריאיון שהעניק בסיום המשחק. גם חבריו לקבוצה שיבחו: "היה נחמד שיכולתי לעזור לו", אמר דונייל מאלן

(גודל טקסט)

הולנד עדיין מתרגשת מהשער של ערן זהבי, אתמול (חמישי) בניצחון של פ.ס.וו איינדהובן 2:4 על זוולה. ימים ספורים אחרי השוד האלים בביתו, החלוץ כבש את שערו ה-11 העונה בליגה, הקדיש את השער לאשתו ולילדיו שישבו ביציע והזילו דמעה מהתרגשות ואלו תמונות שבבוקר שאחרי זכו להתייחסות נרחבת וחשובה לא פחות מהניצחון ששמר עבור פ.ס.וו על המקום השני וקירב אותה למוקדמות ליגת האלופות.

זה לא סוד שפ.ס.וו הציעה לזהבי ולמשפחתו לשוב לישראל ולהיעדר משני מחזורי סיום העונה, אלא שהחלוץ לא רק התעקש להישאר ונתן את הקרדיט על כך למשפחתו שעודנה מתאוששת מהטראומה, אלא גם מצא את הרשת ולאחר המשחק הצהיר שאף אחד, גם לא שודדים אלימים, יקבעו את עתידו ויגרמו לו לנטוש את המועדון ולעזוב את הולנד בנגוד לרצונו שלו ושל משפחתו.

זהבי זכה על כך לשבחים לא רק מהתקשורת ("הוכיח שהוא מקצוע, ספורטאי אמיתי ואדם שמחויב למועדון ולמטרות שהציב בפניו. הוא עשוי מחומר אחר, צריך להעריך את זה שהוא בחר להישאר ולהעריץ את איך שהוא דיבר בראיון אחרי המשחק", נכתב בין השאר בעיתונים ובאתרי האינטרנט) ומהאוהדים שאף תלו אתמול שלט "ערן, אנחנו מאחורייך!!", אלא גם מחבריו שהדגישו עד כמה חשוב להם שזהבי נשאר איתם, שיחק וכבש: "ערן נשאר איתנו ועזר לנו במקום לחזור הביתה כפי שהוצע לו. כולם במועדון ראויים לקרדיט על איך שהם פעלו בעקבות האירוע ואנחנו כקבוצה הוכחנו שאנחנו שם אחד בשביל השני".

השלט לכבוד ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

דונייל מאלן, שלכל אורך העונה קראנו פעם אחר פעם על מערכת יחסים לא אידיאלית ביניהם לכאורה, בישל לזהבי והצטרף לדברי הקפטן: "זה היה רגע טוב ויפה לדעתי", אמר על השער של הישראלי, "זה היה נחמד שיכולתי לעזור לו ולבשל לו. זה נחמד בשבילו וגם בשבילי, אני מאחל לו ולמשפחתו רק טוב".

המאמן רוג'ר שמידט, מי שמכיר היטב את זהבי עוד מימיו מסין ועל כן בחר להביאו לאיינדהובן ולהפוך אותו לאחד מכוכבי הקבוצה, הסתכל גם על העונה הבאה: "ערן היה מצוין היום, הוא מקצוען שתמיד בכושר ושחקן מנוסה. אתם שואלים אותי על העתיד? הוא שחקן מאוד משמעותי עבורי ואני מצפה שהוא יישאר".

לפי הדיווחים בהולנד הבוקר, אחרי שבקיץ שעבר עשתה פ.ס.וו מסע רכש די מרשים שכלל בין השאר את ערן זהבי ומריו גצה, הצפי בקבוצה הוא להחזיר את הקשר דייבי פרופר שעזב את פ.ס.וו לטובת ברייטון ב-2017 ונתן את הסכמתו לחזור וייעשה ניסיון להשאיר את מרקו ואן חינקל שמושאל מצ'לסי בשנים האחרונות.

ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי