כבוד: סולומון נכלל בנבחרת העונה באוקראינה

האתר הגדול "sport.ua" בחר בשחקן הכנף של נבחרת ישראל שכבש תשעה שערי ליגה, פי שלושה מהעונה שעברה. "הוא המשיך להתקדם למרות היכולת החלשה של שחטאר", נכתב. אבו חנא אוזכר יחד עם המחליפים

(גודל טקסט)

שחטאר דונייצק רשמה עונה מאוכזבת באוקראינה כשאיבדה את תואר האליפות לדינמו קייב ולא שהתה בפסגה אפילו לא ערב אחד. אבל מנור סולומון יכול בהחלט להיות מרוצה מיכולתו ברמה האישית. באתר האוקראיני הגדול "sport.ua" כללו את הקשר הצעיר של נבחרת ישראל בנבחרת העונה. שווי השוק המוערך של סולומון על פי "Transfermarkt" הינו 15 מיליון יורו. הוא מחזיק בחוזה בשחטאר עד 2023. האם יישאר בה גם בעונה הבאה?

סולומון זכה ל-1,342 דקות בלבד בליגה וכל זה לא הפריע לו לכבוש תשעה שערים ולספק בישול אחד. באתר הזכירו כי הוא כבש פי שלושה מהעונה שעברה (שלושה שערים בלבד) והמשיך להתקדם. כמובן שלזכותו של מנור גם קמפיין נהדר בליגת האלופות כשכבש פעמיים נגד ריאל מדריד. הוא יזכור בעיקר את חודשי מרץ-אפריל כשכבש שני צמדים ברציפות והוסיף שער נוסף.

"הוא כבש הרבה יותר מהעונה שעברה והמשיך להתקדם למרות יכולת חלשה מאוד של הקבוצה. יהיה מעניין מאוד לראות את מנור עם מאמן חדש על הקווים. האם המאמן הבא יתאים לו יותר?". פרט למנור נכללו עוד שחקנים של שחטאר. המגן דודו, הבלם ניקולאי מאטביינקו וגם הקשר אלאן פטריק (בלט עם שמונה בישולים).

מנור סולומון חוגג עם דנטיניו | שחטאר דונייצק, האתר הרשמי

ג'ואל אבו חנא, בלם נבחרת ישראל (23) שחתם בלגיה ברשה, אמנם לא נכלל בהרכב אבל הוזכר כאחד מהמחליפים לאחר עונה יפה במדי זוריה בה רשם 20 הופעות. "הוא חיזק את מעמדו בעונה השניה ובתוך שנה וחצי בלבד עלה שווי השוק שלו פי ארבעה – עד למיליון יורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי