זהבי עורר סערה בקרב קהל פ.ס.וו: "לא יכול לאהוד יותר בגללו"

ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

לאחר פרסום ראיון של החלוץ בעמוד הרשמי של המועדון, מספר אוהדים זעמו על הישראלי: "לא יכול לעודד שחקן שלא מתחשב ברגשות האוהדים עם דעתו הפוליטית והילדותית". אדם נוסף הגיב: "אתה שומע רק צד אחד של הסיפור"

(גודל טקסט)

ערן זהבי חווה חודש מטלטל במיוחד עבורו. רק בשבוע שעבר משפחתו של החלוץ עברה שוד אלים שהסעיר את הולנד כולה, כאשר לאחר מכן הישראלי עורר כעס בקרב אלפי אנשים ברחבי העולם לאחר שפרסם באינסטגרם שלו תמונות של שחקני מפורסמים מהעולם שהביעו תמיכה בפלסטין, אך הדגל היה מוסתר בדגל ישראל שהוסיף זהבי.

לאחרונה, פ.ס.וו פרסמה ראיון שנערך עם הכוכב והתייחס לכל סיפור השוד. התגובות של אוהדי הקבוצה לדבריו של זהבי לא איחרו להגיע ונראה שגם בקרב קהל הקבוצה נוצרה סערה. אחד מאוהדי הקבוצה כתב: "אני אוהד פ.ס.וו כבר הרבה שנים. זה מועדון נפלא. היו לו ירידות ועליות, אבל אני תמיד הייתי שם והצלחתי להתאהב במגוון השחקנים שהיו לנו בקבוצה. בשבוע האחרון כל האהבה והרגשות שהיו לי פשוט נעלמו, וזה בגלל אותו ערן זהבי".

"ראיתי שהוא מנסה לפגוע בקבוצה גדולה של אנשים בעזרת פוסטים ילדותיים ברשת החברתית שלו. הוא מראה בגלוי את דעתו הפוליטית, אבל לא מתחשב ברגשות של אוהדי הקבוצה. אני לא יכול לתמוך ולעודד שחקן כזה, ואני בהחלט לא יכול להיות אוהד של מועדון שמאפשר לשחקן שלו לעשות כל מה שהוא רוצה מבלי להתחשב בהשלכות. כל עוד יש לו חוזה בפ.ס.וו, אני כבר לא אוהד".

אוהדים נוספים של הקבוצה ענו לאוהד הזועם: "אתה יכול ללכת ולעודד את פיינורד. הקבוצה היא קודמת להכל. שיהיה לך יום מקסים". אדם נוסף טען: "אתה תמיד שומע רק צד אחד של הסיפור, והוא הצד שטוען שישראל היא הרעה. רק אחרי שתשמע את שני הצדדים אתה יכול לשפוט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי