רפאלוב זכה לתשואות בהפסד לאייאקס, שער לווייסמן בוויאדוליד

משחקי הכנה: קשר אנדרלכט עלה מהספסל בהפסד 2:0 לאלופת הולנד, החלוץ מצא את הרשת פעם אחת בלבד ב-1:9 של קבוצתו. בגביע האוסטרי: בכורה מוצלחת להרצוג ואלמקייס באדמירה, פרץ עלה מהספסל בוולפסברגר

(גודל טקסט)

לא מעט ישראלים משחקים הערב (שישי) ברחבי אירופה. שעה קלה לאחר שבית"ר ירושלים נכנעה לרוסטוב במשחק הכנה, למשחקים עלו גם אלי דסה וקבוצתו ויטסה, ליאור רפאלוב ואנדרלכט שפגשו את אייאקס וגם שון וייסמן ו-ויאדוליד. במסגרת רשמית שיחקו נציגנו באוסטריה, שהחלו את מסעם בגביע המקומי.

ליאור רפאלוב עלה מהספסל בדקה ה-60 במשחק הביתי שאירחה אנדרלכט נגד אייאקס והוא זכה לתשואות מהצופים במגרש. לצערו, הוא לא הצליח לסייע לקבוצתו למחוק פיגור מוקדם והיא נכנעה 2:0 לאלופת הולנד.

שון וייסמן, שנראה כי יישאר העונה בוויאדוליד ולמעשה אמור להיות הכוכב שוביל אותה בחזרה לליגה הספרדית הבכירה, כבש בדקה ה-38 את השער החמישי של קבוצתו, שהביסה 1:9 את אתלטיקו טורדסיאס מהליגה השלישית.

באשר לאלי דסה, הוא פתח בהרכב ויטסה ושיחק 60 דקות בהפסד 3:2 לשאלקה. דסה הוחלף בפיגור 1:0, שבע דקות לאחר שער היתרון של הגרמנים, שירדו בתום העונה לליגת הבונדסליגה השנייה.

אלי דסה | האתר הרשמי של ויטסה

באוסטריה יצאו הערב לדרך משחקי הסיבוב הראשון בגביע ומי שרשם בכורה מוצלחת הוא המאמן אנדי הרצוג, שקבוצתו אדמירה – עם עילאי אלמקייס בהרכב – לא התקשתה לנצח בקלות 0:4 בחוץ את ניוסידל מהליגה השלישית. ג'וזף גנדה לא נכלל בסגל של הרצוג. עוד בסיבוב הראשון בגביע האוסטרי, אליאל פרץ נכנס מהספסל בדקה ה-64 כשוולפסברגר הוליכה 0:3 על וינר ספורט, תוצאה שלא השתנתה עד הסיום. תאי בריבו, הרכש החדש, לא היה בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי