נציגו של זהבי חשף למה לא חתם בפנרבחצ'ה: "עכשיו כולם ראו מי הוא"

אחרי השלושער מול גלאטסראיי, בטורקיה מנסים להבין כיצד הכוכב הישראלי חמק מידי פנרבחצ'ה וראיינו את נציגו בטורקיה: "דרשנו 2 מיליון יורו, גם בשאקשהיר רצתה. עכשיו אף קבוצה טורקית לא יכולה להשיג אותו"

(גודל טקסט)

ההופעה המדהימה של ערן זהבי מול גלאטסראיי ממשיכה לעשות הדים, ובעיקר בטורקיה. כזכור, הכוכב הישראלי סיפק ביום רביעי האחרון את אחד ממשחקיו הגדולים בקריירה, כאשר רשם שלושער ענק הוסיף בישול מרהיב ב-1:5 הגדול של פ.ס.וו איינדהובן על גלאטסראיי במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

בטורקיה לא מפסיקים לדבר על זהבי. כזכור, החלוץ הישראלי היה נראה בשנה שעברה בדרכו הבטוחה ליריבה הגדולה של גלאסטראיי, פנרבחצ'ה. זה היה קרוב, דווח בכל האתרים, האוהדים של הקבוצה כבר חגגו ברשתות את צירופו המתקרב – אבל לבסוף זה לא יצא אל הפועל וזהבי חתם בפ.ס.וו.

כעת, אפשר להגיד שאחרי שהם ראו אותו מפרק את היריבה השנואה שלהם הם קצת מתחרטים שהוא לא הגיע לפנרבחצ'ה בשנה שעברה, ובטורקיה מנסים להבין – למה המעבר לא יצא אל הפועל בסופו של דבר? באתר "Fanatik", לו כמעט מיליון וחצי עוקבים בטוויטר, ערכו ראיון עם חסן קולקוגלו, אשר צוטט כנציגו של זהבי בטורקיה ומי שקישר בעונה שעברה בינו לבין פנרבחצ'ה.

ערן זהבי חוגג | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

קולקוגלו ניסה להסביר מדוע הכוכב הישראלי לא הצטרף בסופו של דבר ואמר: "כשזהבי החליט לעזוב את סין, פניתי לקבוצות מטורקיה. נפגשנו עם סלהטין באקי מטעם פנרבחצ'ה. היינו בתקשורת מתמדת במשך חודש. הייתה לנו דרישת שכר שנתית של 2 מיליון יורו, בלי לבקש מענק חתימה או בונוס כזה או אחר.

"השיחות שלנו נמשכו, ואני לא יודע מה קרה אחר כך, אבל ההעברה לא קרתה", המשיך קולקוגלו. "אוקאן בורוק, שהיה אז המאמן של בשאקשהיר, רצה מאוד את זהבי, אבל לא הייתה התפתחות. השחקן אמר לי שיש גם הצעות מחוץ לטורקיה וגרמתי לו לחכות עוד קצת, אבל כשלא נשמע שום צליל מכיוון פנרבחצ'ה הוא חתם בפ.ס.וו".

"בעונה שעברה זהבי שיחק 33 משחקים, כבש 17 שערים ובישל 4 פעמים. מול גלאטסראיי כבש שלושער ובישל. כולם ראו איזה חלוץ זהבי. עכשיו, אף קבוצה מטורקיה לא יכולה להשיג אותו גם אם היא תרצה", סיים קולקוגלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי