בהולנד התלהבו מזהבי: "מראה יכולות חדשות, גם בתור מבשל"

החלוץ היה אחראי לשני שערים ב-0:3 של פ.ס.וו על מיטיולן ובתקשורת המקומית החמיאו: "הופך לשחקן הקבוצתי האידיאלי". וגם: גצה מרוצה משיתוף הפעולה עם הכוכב, שהעניק את החולצה לאוהד עם דגל ישראל בסיום

(גודל טקסט)

ערן זהבי ממשיך לסחוט מחמאות. אמש (שלישי) הוא אמנם לא מצא את הרשת, אך רשם שני בישולים בניצחון פ.ס.וו 0:3 על מיטיולן הדנית, שהיווה צעד חשוב לעבר שלב הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות. בדקה ה-19 ביצע החלוץ הישראלי חצי סיבוב ומסירה לנוני מדואקה, שבעט חזק ומדויק מחוץ לרחבה, כאשר בדקה ה-32 סידר שער לקודי גאקפו בעקב נפלא.

בהולנד מתלהבים משיתוף הפעולה ברביעייה ההתקפית המאיימת שמרכיבים זהבי, מריו גצה, נוני מדואקה וקודי גאקפו. חלוץ נבחרת ישראל כבר הספיק לבשל לכל אחד מהשלושה ובכלל נראה שגצה ספציפית מרגיש מצוין לידו. "אנחנו מרגישים הרבה יותר מתואמים ומחוברים. היה לנו זמן להתחבר וכל אחד מצא את התפקיד שהוא הכי טוב בו", אמר גצה בהתייחס לכך שהוא מתופקד יותר מתחת לזהבי, בניגוד לעונה שעברה שבה שיחק יותר באגף.

בסיום המשחק זהבי העניק את החולצה שלו לאוהד ישראלי שישב ביציע. השחקן בן ה-34 פרסם תמונה של הרגע המדובר בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "לא הייתי יכול לסרב כשראיתי את דגל ישראל".

מספר 7 של פ.ס.וו קיבל את הציון 7.5 באתר "voetbalprimeur", שם נכתב עליו כי "הוא אמנם לא הבקיע, אבל בישל פעמיים ונראה שהוא הופך לשחקן הקבוצתי האידיאלי עבור פ.ס.וו. רבע שעה לסיום, הוא גם פספס הזדמנות לכבוש במצב של אחד על אחד".

ערן זהבי מעניק את חולצתו לאוהד | אינסטגרם, צילום מסך
ערן זהבי | Prestige/Soccrates/Getty Images

עוד צוין בכלי התקשורת ההולנדי כי הקבוצה מאיינדהובן "ממא לא מתגעגעת לדוניל מאלן", שעזב כזכור לבורוסיה דורטמונד לאחרונה, והסבירו ש"הרביעייה זהבי, גצה, מדואקה וגאקפו משחקת עם הרבה מאוד תנועה ויש לה המון מה להראות לאוהדים השנה. זהבי מראה יכולות חדשות, גם בתור מבשל".

אפילו שחקן העבר ווסלי סניידר התרשם מפ.ס.וו מודל 21/22 ובטוח שהקבוצה השתפרה לעומת העונה שעברה: "היא הולכת להקשות מאוד על אייאקס השנה. הם השתפרו מאוד ביחס לעונה שעברה ויכולים לעשות דברים גדולים. יש להם את הניסיון של גצה וזהבי, את הכישרון של מדואקה וגאקפו ונראה שהם מצאו את השיטה האידיאלית מבחינתם".

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי