"חד כתער": זהבי יביא לפ.ס.וו תואר ראשון מאז 2018?

בזכות שלושה שערים ושלושה בישולים בשלוש הופעות במוקדמות ליגת האלופות, באיינדהובן תולים תקוות בישראלי שיוביל אותם לניצחון על אייאקס וזכייה בסופרקאפ המקומי (החל מ-20:50, ישיר בספורט2)

(גודל טקסט)

מבחינה אישית, המפגשים עם אייאקס היו מוצלחים למדי עבור ערן זהבי בעונת הבכורה שלו בפ.ס.וו איינדהובן. הישראלי כבש שלושה שערים בשלושה משחקים נגד הקבוצה מאמסטרדם, אך בשורה התחתונה והחשובה ביותר – ראה אותה זוכה בדאבל הולנדי על חשבונו. הערב (שבת, שידור ישיר בספורט2 ב-20:50) זהבי ופ.ס.וו יתמודדו מול האלופה ומחזיקת הגביע לראשונה העונה, במסגרת הסופרקאפ המקומי.

זהבי נראה מצוין מאז פתיחת העונה הנוכחית ורשם שלושה שערים ושלושה בישולים בשלוש הופעותיו במוקדמות ליגת האלופות עד כה, וכשברקע הדיווחים על כך שפ.ס.וו מעוניינת להשיב אליה את לוק דה יונג מסביליה, לישראלי זו תהיה הזדמנות מצוינת להוכיח לראשי המועדון כי אין צורך לחזק את העמדה שלו.

כוכב נבחרת ישראל צפוי כמובן לפתוח בהרכב של רוג'ר שמידט, כשלצדו אמורים להמשיך חבריו לרביעייה ההתקפית האיכותית שזכתה לשבחים בימים האחרונים – מריו גצה, נוני מדואקה וקודי גאקפו. ניצחון יעניק לפ.ס.וו את התואר הראשון שלה מאז 2018, השנה שבה חגגה את האליפות האחרונה.

באתר "Voetbal Primeur" עסקו אתמול במאצ'-אפים המרכזיים לקראת הסופרקאפ, כשאחד מהם הוא בין זהבי לחלוצה של אייאקס סבסטיאן האלר. על שחקנה של פ.ס.וו נכתב: "זהבי נשכר מהשינוי במערך כתוצאה מעזיבתו של דוניל מאלן. הישראלי פתח את העונה היטב, ומעמדת החלוץ, יש לו את השטחים בשביל להשתחל בין הקווים ולקבל את הכדור. בנוסף, המיקום של גצה, גאקפו ומדואקה מבטיח שההגנה לא תוכל לצאת גבוה, כי ברגעים האלה זהבי חד כתער ולרוב יודע מיד לרוץ לשטח הפנוי".

ערן זהבי חוגג | Photo Pestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי