"הטלנובלה הסתיימה": פיזה מחכה ליונתן כהן בקוצר רוח

יונתן כהן | אריאל שלום

באיטליה בירכו על סיום הסחבת עם מכבי תל אביב והגעת השחקן לעיר: "נותר רק לראות אם ההימור ישתלם". המטרה הבאה: לסגור גם עם רודריגו פלאסיו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פיזה מחכה ליונתן כהן בזרועות פתוחות. אחרי שהמו"מ הממושך בין הקבוצה מהסרייה B לבין מכבי תל אביב הסתיים ושחקן הכנף בן ה-25 נחת באיטליה הלילה (בין שני לשלישי), התקשורת בארץ המגף כבר מברכת על המוגמר. "הטלנובלה הישראלית עם מכבי תל אביב סוף סוף הסתיימה, העסקה הושלמה", ציינו באחד מכלי התקשורת בטוסקנה.

באחד האתרים טענו ש"פיזה בונה מאוד על כהן לעתיד" וכראייה לכך ציינו את הציטוטים של נשיא המועדון ג'וזפה קוראדו, שאמר בשבוע שעבר ש"ייתכן שההחתמה של יונתן כהן יותר חשובה מעלייה לסרייה A". "נותר לראות אם ההימור ישתלם", נכתב.

כפי שפרסמנו בספורט1, האיטלקים ישלמו 2.1 מיליון יורו עבור שחקן מכבי תל אביב, בנוסף לבונוס עתידי של כ-300 אלף יורו נוספים אם פיזה תעלה לסרייה A. סעיף קריטי נוסף בעסקה הוא 15 אחוז ממכירה עתידית, שיועברו למכבי תל אביב אם פיזה תמכור את כהן למועדון אחר. כהן עצמו ישתכר כ-550 אלף יורו בכל עונה, בחוזה לארבע שנים עם אופציה לעונה חמישית.

כבר הגיע לאיטליה. כהן עם נציגיו | אלבום פרטי

בתוך כך, פיזה מחפשת שחקן ותיק ומנוסה לצד כהן ושאר הצעירים שנמצאים בסגל. בקבוצה מקווים לסגור בימים הקרובים עם רודריגו פלאסיו, חלוץ אינטר ונבחרת ארגנטינה לשעבר, שעזב לאחרונה את בולוניה ובגיל 39 מחפש אתגר חדש. לפי הדיווחים האחרונים, פלאסיו מחכה להצעות מהסרייה A, אבל אם לא תגיע אחת כזו ב-48 השעות הקרובות, הוא אמור לחתום בפיזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי