זהבי יקווה לשבור את הבצורת בליסבון, שמידט התייחס לספסול הכוכבים

הישראלי של פ.ס.וו איינדהובן לא מצא את הרשת משחק חמישי ברציפות, אך קבוצתו הסתדרה בלעדיו וגברה על הראקלס 0:2 במחזור הפתיחה. מאמנו: "אני צריך לדאוג לשחקנים שלי". ברביעי: בנפיקה

(גודל טקסט)

ארבעה ימים לפני המשחק החשוב נגד בנפיקה ליסבון בפלייאוף ליגת האלופות, פ.ס.וו איינדהובן גברה 0:2 בחוץ על הראקלס במחזור פתיחת הליגה ורשמה ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות.

המשחק אתמול היה השלישי של פ.ס.וו בתוך שבעה ימים והמאמן רוג'ר שמידט החליט לשמור על שחקני המפתח שלו ולהעניק להם מנוחה לקראת ההתמודדות הגורלית בפורטוגל, כשעל הספסל ישבו בין השאר שמות כמו מריו גצה, ערן זהבי וקודי גאקפו שנכנסו במחצית השנייה.

זהבי שעלה מהספסל בדקה ה-59 נראה מעט מתוסכל לאחר שלא הצליח למצוא את הרשת משחק חמישי ברציפות, מאז אותו שלושער נגד גלאטסראיי, והוא יקווה לשבור את הבצורת בליסבון.

ערן זהבי
ערן זהבי | ANP Sport / Contributor

"זו הייתה הזדמנות לתת לשחקנים טריים לשחק. שיחקנו המון בשבועות האחרונים ואני צריך לדאוג לשחקנים שלי. אנחנו זקוקים גם לשחקנים שמשחקים פחות, חשוב שהם יהיו בקצב", הסביר שמידט.

שמידט נשאל האם פ.ס.וו תתחזק בזמן שנותר עד לסגירת החלון והשיב: "אני לא יכול להיות מאוד פתוח לגבי המחשבות והרצונות שלנו, כי דברים יכולים להשתנות בשבועיים הקרובים. כרגע אני מרוצה מהסגל שלי, אבל אנחנו בתחילתה של עונה ארוכה ועלינו להיערך לכך בהתאם".

מי שכמובן לא יעמוד לרשותו של שמידט בליסבון הוא הקפטן דנזל דמפריס, שעזב את המועדון אחרי שלוש שנים ונמכר לאלופת איטליה אינטר תמורת כ-20 מיליון יורו, פי ארבעה מהסכום בו נרכש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי