"מכבי חיפה תזכה באליפות ולא בפער של נקודות בודדות"

play
מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה עם דולב חזיזה | מאור אלקסלסי
ממשיכים לפרק: אצילי וחזיזה שוב כבשו, 0:4 גדול למכבי חיפה על נוף הגליל 03:56

"ב"ש שם כרגע, אבל הכדורגל שחיפה מציגה הרבה יותר מרשים. פ"ת? לא פשוט לראות את הקרע בין האוהדים להנהלה". אחרי שהבקיע את שערו השביעי העונה, תאי בריבו בריאיון לתוכנית הספורט של 103FM. האזינו

(גודל טקסט)

אחרי בצורת בת כחודש וחצי והיעדרות ממספר משחקים בגלל פציעה, תאי בריבו כבש בסוף השבוע האחרון את שערו השביעי בליגה האוסטרית וסייע לוולפסבורגר להביס 0:3 את ריינדורף אלטאך ולטפס למקום השני בטבלה. לאחר מכן החלוץ עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על שיתוף הפעולה הפורה עם אליאל פרץ, המטרות של הקבוצה, המשבר בקבוצת נעוריו מכבי פתח תקוה וכן דיבר גם על מירוץ האליפות בליגת העל.

בריבו פתח את דבריו וסיפר: "חזרתי מפציעה בת כחודש ואין דרך יותר משמחת לעשות את זה מאשר עם שער שלי וניצחון של הקבוצה. הרבה יותר נוח שאני ואליאל פרץ פה ביחד, זה אזור די קטן וזה שיש לנו אחד את השני זה חשוב. זאת לא וינה שאפשר להכיר אנשים ויש לאן לצאת, פה באמת אין יותר מידי מה לעשות. גם במגרש זה בא לידי ביטוי, הוא כל הזמן מחפש אותי וזה כיף לשמוע את השפה שאתה מכיר. אנחנו כרגע במקום השני בליגה, ברוך השם הולך טוב ואנחנו מקווים להמשיך כך ולהילחם על אירופה. אסור לשכוח שיש באוסטריה קיזוז וזה לא יהיה פשוט".

האזינו לדברים

על המשבר במכבי פתח תקוה: "כמובן שאני עוקב אחרי מכבי פתח תקוה ובכלל אחרי הכדורגל הישראלי, אני יודע מאיפה באתי, זה לא פשוט לראות את הקבוצה ככה וגם את האוהדים ואת הקרע שיש עם ההנהלה. אני אוהב את אבי לוזון ואת האוהדים, זו קבוצה שגדלתי בה ואני מקווה שהם יתחברו ויצליחו וייכנסו להם הכדורים. ראיתי את המשחק נגד אשדוד, הם היו הרבה יותר טובים, כדורים לא נכנסו וזה הכדורגל. אני מאחל להם שיתמודדו עם הלחץ כמו שצריך".

על ההחמצות של חלוץ מכבי פתח תקוה, לאמק בנדה: "ברור שאפשר לעבוד על פינישים, אבל אני חושב שהוא חלוץ טוב שסובל מחוסר מזל ולא מצליח לתת גול. אני לא מכיר אותו כמוכם, אבל אני רואה שהוא עושה דברים יפים, מגיע להמון מצבים והכדור לא נכנס. נגד אשדוד הוא נתן נגיחה יפה לקורה, סנטימטר אחד וזה גול".

על מירוץ האליפות בליגת העל: "אני משתדל לראות כל משחק, אני מאוד אוהב את הליגה. מכבי חיפה תיקח אליפות ולא בפער של נקודות בודדות. כרגע הפועל באר שבע שם, אבל הכדורגל שחיפה מציגים הוא הרבה יותר מרשים".

תאי בריבו שחקן וולפסברגר | אתר רשמי, וולפסברגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי