קליימן על אי זימונו לנבחרת: "ציפיתי שזה מה שיקרה, לא מתחרט"

שוער וולוס היוונית התראיין ל-103FM והתייחס לכך שלא נכלל בסגל נבחרת ישראל: "גם בקבוצה שלי היו די מופתעים מזה שאני לא מוזמן. וילי רוטנשטיינר אפילו לא ענה לי כששאלתי אותו למה אני לא בנבחרת"

(גודל טקסט)

על רקע פרסום סגל הנבחרת לקראת צמד המשחקים בליגת האומות מול איסלנד ואלבניה, התראיין היום (חמישי) שוער וולוס היוונית בוריס קליימן ל-103FM. השוער התייחס לעובדה שלא נכלל ברשימה של אלון חזן והתייחס גם לעתידו בקבוצתו הנוכחית.

"יש לי חוזה לעונה הבאה", התייחס קליימן לעתידו, "אמנם זה כבר לא סוד שיש לי גם את האופציה לצאת בחינם לכל קבוצה שמחוץ ליוון, אבל בואו נראה מה יהיה. נכון לעכשיו, אין משהו קונקרטי. דיברתי עם אדם קידן ואמרתי לו שברגע שיש משהו אמיתי, שידבר איתי. עד אז שלא יגיד לי כלום כי אלה סתם מחשבות. אם וכאשר תהיה לי הצעה שאחתום עליה, אומר זאת לקבוצה. נכון לעונה, הופעתי ב־21 משחקים ותחילת העונה הייתה טובה במיוחד. רק במחזור החמישי הייתה לי טעות בגלל הקורונה והוציאו אותי, אבל החזירו אותי כבר במחצית. ברמה האישית אני מרגיש שהייתה לי עונה טובה, זה גם מה שאני שומע מהתקשורת ומהמאמנים".

בהמשך, עוד התייחס לעובדה שלא הוזמן על ידי הנהלת הנבחרת וטען כי "בקבוצה שלי ביוון היו מופתעים מזה שאני לא מוזמן, אבל אני די ציפיתי שזה מה שיקרה. אני לא יכול להגיד שאני מתחרט על כל מה שהיה, כי שמרתי בבטן הרבה מאוד זימונים שהייתי בטוח שיגיעו ולא הגיעו. כששאלתי את ווילי למה, הוא אפילו לא ענה לי, עד אני היום אני לא יודע מה הייתה הסיבה. גם הפעם, ציפיתי לזימון אחרי שתי עונות טובות ביוון, אבל מעבר לזה אני לא יודע מה להגיד. כיום, אני כן רוצה להישאר ביוון – גם כמשפחה אנחנו מאוד מחוברים למקום. הילדים שלי מאוד נהנים כאן. עם זאת, ליוון קצת בעייתי לי ללכת השנה כי הקבוצה תדרוש כסף. אני יודע שיש את האופציה, אבל אני גם יודע שלא יהיה קל".

כזכור, קליימן ביקר לאחרונה את התנהלות הנבחרת והביע פליאה על כך שלא זומן ועל העובדה שברזומה שלו הופעה אחת בלבד. המאמן החדש אלון חזן הגיב לכך וטען שהשוער ביצע "פעולה שמעליבה את השחקנים ופוגעת בכדורגל הישראלי".