הוכנבוים מונה למאמן נצרת עילית, שלומי אביסידריס חתם בראשל"צ

אביסידריס
אביסידריס | (ea sports)

הקבוצה מהצפון, שנשארה בליגה אחרי משחקי המבחן, החליפה את יוסי זוזוט

(גודל טקסט)
הפועל נצרת עילית הודיעה היום (ראשון) על מינויו של ירון הוכנבוים למאמן הקבוצה במקומו של יוסי זוזוט שעזב את הקבוצה לאחר עונה קשה.


 
הוכנבוים סיפר לספורט1 לאחר המינוי: "אני שמח לחזור לנצרת עילית, מקום שעשיתי בו את הפריצה הראשונה שלי כמאמן בתחילת שנות ה-2000. המטרה היא לשחק כדורגל התקפי ונעלה לכל משחק במטרה לנצח לא משנה נגד מי ואיפה נשחק".

 

במקביל, רועי כהן, שחקן העבר של המועדון, מונה למנהל המקצועי ושרון סויסה למנהל הקבוצה. בהמשך השבוע ימונו מאמן כושר ומאמן שוערים.


 

הוכנבוים, שעזב לפני מספר שבועות את הפועל פתח תקווה, חוזר לקדנציה נוספת במועדון מהצפון אותו הצעיד לפני 17 שנה לעלייה מהליגה הארצית ללאומית.

 

נצרת עילית שרדה ביום שלישי האחרון בלאומית אחרי הארכה במשחק המבחן השני מול מ.ס כפר קאסם (2:3 בסיכום) ותנסה לרשום עונה טובה יותר בשנה הבאה.


במקביל,  
החלוץ שלומי אביסידריס ששיחק בבית"ר ירושלים בעונה החולפת חתם בהפועל ראשון לציון לעונה באמצעות סוכנו ניר קרין. נדמה שראשון לציון מכוונים גבוה השנה עם החתמותיהם של יקיר שינה ושלומי אביסידריס. מוקדם יותר הערב, מגן בית"ר, עוז ראלי, חתם בהפועל אשקלון.


שלומי אביסידריס עצמו אמר: "אני שמח לחזור לראשון לציון שם אני מרגיש בבית. הייתה לי עונה וניסיון טוב בביתר ובליגת העל ואני בטוח שעוד אחזור לליגת העל ובתקווה שעם ראשון לציון. אני מודה לאלי טביב שנתן לי הזדמנות וגם כמובן לאייל ברקוביץ' שמאמין בי. מחכה כבר למשחק הראשון ולמפגש עם הקהל הנהדר והתומך של ראשל"צ.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי