הפועל ראשון לציון הודיעה: קלאודמיר פריירה חתם בקבוצה

קלאודמיר פריירה, משה דמאיו, איתן מזרחי
קלאודמיר פריירה, משה דמאיו, איתן מזרחי | הפועל ראשון לציון

חשיפת ספורט1: כשבוע אחרי שהפועל ת"א בישרה לברזילאי על סיום דרכו במועדון, השחקן בן ה-35 הצטרף לקבוצתו הרביעית בישראל: "אעשה הכל כדי להביא את הקבוצה לליגה הראשונה בסיום העונה"

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: כפי שחשפנו בספורט1 לפני כחודש, קלאודמיר פריירה עזב את הפועל תל אביב וחתם בהפועל ראשון לציון באמצעות סוכנו איתן מזרחי. כבר לפני מספר שבועות לאחר שנציגיו קיבלו הודעה כי הוא לא בתוכניות של הצוות המקצועי וכשבוע אחרי שגם הקשר בעצמו התבשר כי עליו למצוא קבוצה, אחרת יוקפא. היום כאמור הוא הצטרף לקבוצתו הרביעית בישראל והראשונה בליגה הלאומית.

פריירה אמר לאחר החתימה: "אני גאה ושמח להגיע למועדון הפועל ראשון לציון שהוא משפחה. החברים שלי סיפרו לי שזה מקום מדהים כאן וההנהלה נתנה לי כבוד גדול. אני מגיע לכאן על מנת לשחק ואני אעשה הכל כדי להביא את הקבוצה לליגה הראשונה בסיום העונה".

פריירה כידוע הגיע להפועל תל אביב בינואר האחרון והיה מהשחקנים הבולטים בחצי העונה האחרונה, במהלכה הצליחה להיחלץ מקרבות התחתית אחרי שרק שבה לליגת העל בקיץ שעבר, אלא שהעונה, תחת המאמן החדש ניסו אביטן, התקשה הברזילאי בן ה-35 לשחזר את יכולתו וככל שחלפו הימים התקבלה החלטה לסיים את ההתקשרות. גם בשבועות האחרונים הוא זכה לשמור על מקומו בהרכב רק בעקבות מספר פצועים שהיו לקבוצה, אלא שעם היציאה לפגרת הנבחרות הוא גם התבשר באופן אישי על סיום דרכו.


קלאודמיר. יורד לליגה הלאומית (דני מרון)

בשבוע שעבר גם פרסמנו שהפועל ראשון לציון עוקבת אחר ההתפתחויות בתקווה לצרף את קלאודמיר. עמוס לוזון אישר את הפרטים לפני החתימה ואמר לספורט1: "מקווים עד הערב להשלים את צירופו". בשלושת מחזורי הפתיחה בליגת המשנה, ראשון לציון ניצחה 0:2 בחוץ את קטמון, סיימה ב-1:1 ביתי נגד מכבי פתח תקווה וניצחה אתמול בחוץ 0:1 את כפר קאסם. זו תהיה התנסות ראשונה של הברזילאי בלאומית, אחרי שהיה מ-2014 ועד 2018 בבית"ר ירושלים ובחצי העונה שעברה בבני סכנין.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי