חילוקי דעות בין ראדי לסכנין בנוגע לחוזה: "מקווים שזה ייפתר"

מהראן ראדי
מהראן ראדי | עומרי שטיין

הקשר לא השתתף במשחק האימון נגד הפועל קריית שמונה שהסתיים ב-2:2, לספורט1 נודע על מחלוקת שקיימת בין הצדדים: "בכל מקרה הוא בחופשת מחלה", אישרו במועדון. כל בדיקות הקורונה שנערכו נמצאו שליליות

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין הייתה בשיא המומנטום כאשר הכדורגל ברחבי העולם הושבת בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, אבל בתחילת השבוע, כמו כל הקבוצות בשתי הליגות הבכירות, גם שם חזרו לאימונים מלאים בתוספת הצהרה על כך שהמטרה הייתה ונותרה לנסות לבצע מהפך אדיר בצמרת ולהשיג את הכרטיס לליגת העל.

הבוקר (חמישי) ערכה בני סכנין משחק אימון מול הפועל קריית שמונה והשתיים נפרדו ב-2:2. דניאל טוויזר ואלי אלבז כבשו לסכנין ואילו מוחמד שכר ועבדאלה חליחל הבקיעו לזכות היריבה מליגת העל. כידוע, סכנין הייתה אחת הקבוצות שהתעקשה יותר מכל על חידוש הליגה הלאומית וזאת במטרה להילחם על עלייה לליגת העל, כשהיא מדורגת במקום השלישי, בפיגור ארבע נקודות מהמקום השני שמוביל בסיום העונה לליגת העל.

מי שטרם חזר לאימונים הוא הקשר הוותיק מהראן ראדי ולספורט1 נודע כי בין השחקן לבין ההנהלה ישנה מחלוקת לגבי חוזהו לתקופת המשחקים הקרובה, שתימשך עד חודש יולי. בבני סכנין מבינים כי לראדי ישנה חשיבות רבה בהצלחת הקבוצה העונה, בייחוד מאז הגעת המאמן אלדד שביט, ומתכוונים לערוך עמו מספר פגישות במטרה להגיע לסיכום. מסכנין נמסר בנושא: "ישנה מחלוקת קטנה בינינו והתקווה שהיא תיפתר במהלך היום או בימים הקרובים. בכל מקרה ראדי גם נמצא בחופשת מחלה".

בנושא אחר, בתחילת השבוע עברו השחקנים ואנשי הצוות בדיקת קורונה יזומה באצטדיון דוחא וזאת מכיוון שבחודש האחרון פעל באצטדיון מרכז רפואי. אתמול הגיעו הבדיקות ובקבוצה נשמו לרווחה כשהתבשרו כי הנבדקים נמצאו שליליים לנגיף.



ראדי. בסכנין מצפים לפתרון הבעיה בקרוב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי