בני יהודה קלקלה את חגיגות האצטדיון של הפועל אום אל פאחם

play
ובני יהודה חגגה בסיום | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.1 06:53

אצטדיון השלום נפתח מחדש, אבל שער של עגייב קבע 0:1 לאורחת. יפו ניצחה את עכו 0:1, נוף הגליל הפסידה בראשון לציון 2:1

(גודל טקסט)

הדרבי הגדול של פתח תקוה והמשחק הבא של המוליכה עירוני טבריה יהיו רק ביום שני, כך שחלקו הראשון של המחזור ה-21 בליגה הלאומית היום (שישי) הוקדש לפתיחתו המחודשת של אצטדיון השלום באום אל פאחם. מי שלא התחשבה בחגיגות היא בני יהודה, שחזרה משם עם ניצחון 0:1. הפועל עכו מאבדת גובה אחרי הפסד והפועל נוף הגליל ממשיכה להסתבך.

אצטדיון השלום, הפועל אום אל פאחם
במתכונת חלקית, אבל בכל זאת נפתח מחדש. אצטדיון השלום | מאור אלקסלסי

הפועל אום אל פאחם – בני יהודה 1:0

אחרי שנות נדידה ארוכות, הפועל אום אל פאחם סוף כל סוף זכתה לשחק לראשונה באצטדיונה הביתי במסגרת הליגה הלאומית, אבל היריבה הלוהטת הרסה לה את החגיגה. אצטדיון השלום אושר כרגע לאכלס 3,000 צופים בלבד והיציעים התמלאו, אלא שאמיר עגייב הכריע עבור האורחת עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-36, שהשוער טל בומשטיין היה חייב לעצור. אום אל פאחם הפעילה לחץ גדול במטרה להשוות, אבל לא הצליחה והריצה שלה נעצרה. בני יהודה עם ניצחון רביעי ברציפות.

שחקן בני יהודה, אמיר עגייב
עגייב כובש | מאור אלקסלסי
שחקני בני יהודה חוגגים
ובני יהודה חגגה בסיום | מאור אלקסלסי

מכבי קביליו יפו – הפועל עכו 0:1

עכו ויפו הפתיעו עם ספרינט במעלה הטבלה לפני פגרת המונדיאל, אבל אחריה התחילו לאבד גובה ולאבד אחיזה במקומות שמובילים לליגת העל. היום יפו התאוששה מארבעה הפסדים רצופים כששער של מתן בית יעקב בדקה ה-76 עושה את ההבדל. עכו עם ניצחון אחד בלבד ב-7 המשחקים האחרונים.

הפועל ניר רמת השרון – מכבי אחי נצרת 1:1

אחי נצרת קיוותה להמשיך במומנטום ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות, אבל לאור ההתפתחויות היא יכולה להיות מרוצה. אביאל בן חמו נגח פנימה בדקה ה-40 ורמת השרון הוליכה במשך דקות ארוכות – למרות שורה של היעדרויות – אלא שבנג'מין קוקו איזן בדקה ה-88. רמת השרון קטעה את רצף ההפסדים שעמד על ארבעה בכל המסגרות, אבל סיימה מאוכזבת.

הפועל ראשון לציון – הפועל נוף הגליל 1:2

בני טרידובסקי הצטרף להפועל ראשון לציון רק לפני כמה ימים וכבר כבש שער ניצחון. הקבוצה מעיר היין הפסידה שלושה משחקים ברציפות, אבל קיבלה יריבה בהזמנה: קבוצה עם ניצחון חוץ אחד בלבד והיא ניצלה זאת כדי לשוב לדרך הנכונה. יובל ששון כבש עבור ראשון בבעיטה לקורה ופנימה בדקה ה-45, אבל גוטי איזן בנגיחה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. טרידובסקי הכריע בדקה ה-63.

מ.ס. כפר קאסם – הפועל כפר סבא 1:0

יואל אבוחצירה נגח פנימה בדקה ה-16 וההידרדרות של הפועל כפר סבא נבלמה אחרי זמן ארוך. הקבוצה של עומר פרץ עם ניצחון ראשון אחרי שישה משחקי ליגה, שבהם היא צברה נקודה מ-18 אפשריות. כפר קאסם קיוותה שהניצחון על יפו במחזור הקודם יסמן לה את הדרך למעלה, אבל נותרה מסובכת במקום ה-14.

שחקן הפועל אום אל פאחם, גיל יצחק
יצחק שוב הבקיע, אום אל פאחם מתקרבת למוליכות | מאור אלקסלסי
שחקן בני יהודה, אלירן עטר, מול הפועל אום אל פאחם
עטר ובני יהודה במומנטום מצוין | מאור אלקסלסי
שוער הפועל אום אל פאחם, טל בומשטיין
היה חייב לעשות יותר מול הבעיטה של עגייב. בומשטיין | מאור אלקסלסי
שחקן הפועל אום אל פאחם אור אינברום, מול שחקן בני יהודה, עמית ביטון
אינברום וביטון נאבקים | מאור אלקסלסי

משחקי יום שני (19:00):

הפועל פתח תקוה – מכבי פתח תקוה
הפועל רמת גן – עירוני טבריה
הפועל עפולה – הפועל אדומים אשדוד