אום אל פאחם התקרבה למוליכות, רביעיות ליפו ולכפר קאסם

play
ג'וזי לופטה, שחקן מכבי יפו | דני מרון
שני בלאומית: אום אל פאחם יכולה להתקרב, משחקי מפתח בתחתית 03:49

אלדין חסן עם שער וירטואוזי וגיל יצחק כבשו לזכות המדורגת רביעית שגברה 0:2 על רמת השרון, לופטה, ביטון ובן יעקב הבקיעו עבור קביליו ב-2:4 על נוף הגליל. 0:4 לכפר קאסם על אחי נצרת

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים. הרביעית בטבלה הפועל אום אל פאחם ממשיכה להתקרב למוליכות בזכות 0:2 על הפועל ניר רמת השרון, מכבי יפו חגגה ב-2:4 על הפועל נוף הגליל שנותרה מתחת לקו האדום ורביעייה כבשה גם מ.ס. כפר קאסם ב-0:4 על מכבי אחי נצרת.

הפועל אום אל פאחם – הפועל ניר רמת השרון 0:2

הקבוצה של אדהם האדיה סופרת כבר ארבעה ניצחונות רצופים והיא במרחק ארבע נקודות בלבד ממכבי פתח תקוה השנייה, מולה עוד יש לה משחק חסר להשלים. אום אל פאחם, ההגנה הכי טובה בליגה, לא ספגה גם היום ולא רק נותרה עם 17 שערי חובה בלבד, אלא גם נמנעה מהפסדפ מול רמת השרון כפי שעשתה גם בחמשת המפגשים הקודמים. רמת השרון עם הפסד שלישי ברציפות והיא שוב מסתבכת בתחתית בעקבות ניצחונה של כפר קאסם.

דקה 45+2: גול! 0:1 לאום אל פאחם. עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ניב סרדל נותר חופשי על קו ימין, הרים לרחבה ועלא אלדין חסן בביצוע אקרובטי מצא את הרשת של ניב אליאסי.

דקה 79: גול! 0:2 לאום אל פאחם. סרדל שוב עם הבישול, הפעם לגיל יצחק שניצב לבדו מול אליאסי ולא התבלבל באחד על אחד.

שחקן הפועל אום אל פאחם, גיל יצחק

מכבי קביליו יפו – הפועל נוף הגליל 2:4

ההפסד הביתי של הפועל כפר סבא לטבריה קבע כי מכבי קביליו יפו בכל מקרה תסיים את המחזור הנוכחי בתוך השמינייה הראשונה, אבל איציק וברוך ושחקניו חגגו עם רביעייה ביתית וטיפסו למקום השישי. ז'וסי לופטה הגיע ל-10 שערי ליגה העונה וגם דודו ביטון חגג עם צמד נהדר. לעומת זאת, האורחת מנוף הגליל רשמה הפסד חוץ שישי ברציפות ונותרה במקום לפני אחרון בטבלה.

דקה 36: גול! 0:1 ליפו. שולמייסטר הרים משמאל, גטהון עצר כדור והוריד לביטון שמתוך הרחבה בעט לרשת.

דקה 38: גול! 0:2 ליפו. משפתי הקפיץ ללופטה, ששלח רגל ארוכה כדי לעצור את הכדור באוויר ובין שני הבלמים בעט לפינה.

דקה 46: גול! 0:3 ליפו. חצי דקה בתוך המחצית השנייה, בן יעקב נגח לרשת את השער השלישי.

דקה 59: גול! 0:4 ליפו. שער מרהיב של ביטון! בן יעקב הרים מימין, החלוץ עצר את הכדור ברחבה, זיהה את לידור כהן מחוץ לשער והקפיץ מעליו.

דקה 80: גול! נוף הגליל צימקה ל-4:1. אלון בוזורגי המחליף ניצל שגיאה של השוער אלמוג מלול כדי להבקיע את שערו הראשון העונה בהופעתו השלישית בסך הכל, אחרי שהתאושש מפציעה והיה ללא קבוצה עד תחילת החודש.

דקה 85: גול! נוף הגליל ב-4:2. גטהון נגע בכדור בידו ברחבה, לנרי קהינדה דייק מ-11 מטר.

ג'וזי לופטה, שחקן מכבי יפו

מ.ס. כפר קאסם – מכבי אחי נצרת 0:4

מאז העפילה לליגה הלאומית, כפר קאסם אירחה את מכבי אחי נצרת חמש פעמים ועדיין לא הפסידה מולה. היום גם הגיעה תבוסה מוחצת, במשחק בו המארחת הוליכה מן הפתיחה ושלטה כמעט לכל אורך 90 הדקות – היא עדיין במקום ה-14, אבל רחוקה רק שתי נקודות מהפועל רמת גן שמעליה. אחי נצרת עם הפסד רביעי רצוף, במקום ה-12 ומובילה בארבע נקודות בלבד על כפר קאסם בעקבות התבוסה. נצרת, אגב, גם לא הבקיעה כבר 421 דקות.

דקה 6: גול! 0:1 לכפר קאסם. יציאה רעה של נחפאוי לכדור קרן הסתיימה בשער קל של זיבקו פטקוב בהופעתו הראשונה בהרכב.

דקה 36: גול! 0:2 לכפר קאסם. כדור מצד שמאל של פטקוב מצא את רועי דיין, שהגיע מאחור ומכ-12 מטרים בעט למרכז השער, כדור שהכניע את נחפאוי שכנראה יכול היה לעשות יותר כדי להדוף.

דקה 70: גול! 0:3 לכפר קאסם. אסיל כנעני בעט כדור חזק מכ-16 מטר, כפר קאסם בדרך לניצחון.

דקה 90: גול! 0:4 לכפר קאסם. רועי דיין השלים צמד אחרי כדור רוחב של לובבאדיו.

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל פתח תקוה – הפועל רמת גן 1:0
בני יהודה – מכבי פתח תקוה 4:1
הפועל כפר סבא – עירוני טבריה 2:1
הפועל אדומים אשדוד – הפועל עכו 4:1
הפועל עפולה – הפועל ראשון לציון 2:3