3:3 בין כפ"ס לבני יהודה, מכבי הרצליה הפסידה באום אל פאחם

play
שחקני הפועל נוף הגליל חוגגים עם אוהד רבינוביץ' | אריאל שלום
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.8 07:23

תיקו דרמטי בלוויטה, אחרי שביטון (7) כבש ראשון, בוזגלו (45+1 ו-70) ולואיס (50) הפכו ורוחנא (58) וברקוביץ' (79) איזנו ומנעו מפרץ ניצחון על האקסית. צמד לזנטי מול העולה החדשה, 0:1 להפועל נוף הגליל ברמת גן

(גודל טקסט)

אחרי שכל חמשת המשחקים ביום חמישי הוכרעו, מחזור הפתיחה של הליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים נוספים. במשחק המרכזי נפרדו הפועל כפר סבא ובני יהודה ב-3:3 דרמטי בלוויטה, באצטדיון רמת גן ניצחה הפועל נוף הגליל 0:1 את הפועל רמת גן ובאום אל פאחם הפסידה מכבי הרצליה 2:0 להפועל אום אל פאחם במשחק החזרה שלה לליגה הלאומית.

ג'ניה ברקמן, הפועל נוף הגליל
עונת כדורגל נוספת יוצאת לדרך באצטדיון רמת גן | אריאל שלום

הפועל כפר סבא – בני יהודה 3:3

עומר פרץ ערך את הבכורה שלה כמאמן בני יהודה במסגרת הליגה הלאומית דווקא מול הפועל כפר סבא שאותה אימן בעונה שעברה, אבל למרות מהפך נפלא לא הצליח לשוב מאצטדיון לוויטה שמוכר לו היטב עם שלוש נקודות. מנגד, גל ברשאן שהעלה את הנוער הירוק וקיבל את המפתחות בבוגרים, עם הנקודה הראשונה שלו על הקווים.

שחר רוזן ואבובקאר בארי הגיעו עם פרץ מכפר סבא לבני יהודה וההתקפה האטרקטיבית עם אלמוג בוזגלו, אלירן עטר, יניב מזרחי ושחר הירש עשתה את שלה כשנחלצה מפיגור והשלימה מהפך בפתיחת המחצית השנייה, אבל משחק ההגנה שוב היה רע ובני יהודה שמטה פעמיים את יתרונה. דודו ביטון, שכבש פעמיים בגביע הטוטו, כבר בדקה השביעית הבקיע לראשונה במדי הפועל כפר סבא במסגרת הליגה, אבל אלמוג בוזגלו השווה לפני המחצית וקלוד לואיס הפך בדקה ה-50. רוחנא (58) החזיר את הירוקים למשחק במהרה, אבל בדקה ה-70 בוזגלו קבע 2:3 לזהובים. המילה האחרונה הייתה של ברקוביץ', שבדקה ה-79 נגח מקרוב את ה-3:3 וסידר חלוקת נקודות במשחק נפלא.

דקה 7: גול! 0:1 מהיר לכפר סבא. ראובן פרץ על קו ימין והעביר כדור מדוד לביטון, שמתוך רחבת החמש נגח את שערו השלישי במדים הירוקים אחרי שהרשית פעמיים במסגרת גביע הטוטו.

דקה 45+1: גול! בני יהודה חזרה ל-1:1. כדור עומק נפלא של מזרחי הותיר את בוזגלו באחד על אחד מול השוער דהן, על פניו הוא חלף וגילגל לרשת החשופה.

דקה 50: גול! המהפך של בני יהודה הושלם. בארי עם דריבל נאה באמצע השתחרר מהלחץ ומצא את אלירן עטר, שהשאיר בנגיעה למזרחי שהבעיטה שלו נהדפה על ידי דהן, אבל לואיס הסתער על הכדור החוזר ומקרוב קבע 1:2.

דקה 58: גול! הקצב הנהדר נמשך ואחת ההתקפות היפות במשחק, שכללה פתיחת רגליים, הסתיימה בכך שרוחנא ניצב לבדו מול שאבי וגלגל בקלות לפינה הרחוקה שלו. 2:2 בלוויטה.

דקה 70: גול! אלמוג בוזגלו עם שערו השני ובני יהודה שבה ליתרון. הקשר בעט כדור חופשי מכ-18 מטר היישר לחומה, אך הכדור חזר אליו, הוא הניף את הרגל בשנית והפעם הכדור נעצר רק ברשת.

דקה 79: גול! שחקניו של ברשאן לא ויתרו והשוו פעם נוספת. חאג' המחליף הרים מימין, ברקוביץ' נותר ללא כיסוי ונגח מצוין את ה-3:3.

עומר פרץ, מאמן הפועל כפר סבא
השפלה נוספת לבני יהודה. עומר פרץ | קובי אליהו

הפועל אום אל פאחם – מכבי הרצליה 0:2

שבועיים וחצי אחרי שניצחה שם בגביע הטוטו, מכבי הרצליה חזרה לאום אל פאחם כדי לערוך את הופעת הקאמבק שלה בליגת המשנה אחרי חמש שנים. העולה שמרה על לא מעט מגיבורי העלייה, ביניהם מלך השערים עידו אקסברד שיזכה העונה לסיוע מסטיבן אלפרד, אבל באום אל פאחם זה לא הספיק מול הקבוצה שמכוונת לצמרת הגבוהה ואולי אף על היאבקות על ליגת העל. עמית זנטי עם צמד מאוחר בדקות 74 ו-86 גמר את הסיפור, השער הראשון אחרי בישול של דובב גבאי שפגש את אחת האקסיות שלו.

דקה 74: גול! הלחץ של המארחים הוביל לשער יתרון. דובב גבאי בכדור עומק

דקה 86: גול! זנטי חוגג צמד ומבטיח לאום אל פאחם ניצחון ביתי. הוא רץ כ-40 מטר עד השער באין מפריע, עבר את השוער ולמעשה הכריע את ההתמודדות.

שחקן הפועל נוף הגליל אוהד רבינוביץ'
רבינוביץ' כבש ראשון | אריאל שלום

הפועל רמת גן – הפועל נוף הגליל 1:0

האורדונים קיוו להמשיך את המומנטום משלהי העונה שעברה, האורחת מהצפון החלה מבחינתה ברגל ימין את העונה אחרי ששרדה בקושי רב בליגה הלאומית בעונה שעברה. מוטי איוניר ושחקניו חגגו בדקה ה-31 יתרון חשוב מרגלו של רבינוביץ' שניצל ערבובייה ברחבה, וזה למעשה היה הרגע שהכריע את המפגש וסידר לאורחת ניצחון יקר.

דקה 31: גול! 0:1 לנוף הגליל. כדור חוץ של ג'אוורה לעבר פרהוד שהמתין במרכז הרחבה הוביל לערבובייה, בסיומה הגיע רבינוביץ' מאחור ובעט לרשת.

תוצאות משחקי יום חמישי:

עירוני קרית שמונה – הפועל עכו 0:1 עירוני טבריה – סקציה נס ציונה 0:1 מכבי קביליו יפו – הפועל עפולה 1:5 מ.ס. כפר קאסם – הפועל ניר רמת השרון 3:0 איחוד בני שפרעם – הפועל ראשון לציון 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי