"אי אפשר לעשות שלום עם ארגון טרור שרוצח חסרי ישע וחוטף קשישים"

play
דודו ביטון במדי הפועל כפר סבא ב-2016 | ברני ארדוב
כוחות צה"ל נערכים להרחבת התקיפות 01:11

החלוץ דודו ביטון ששיחק במדי ויסלה קרקוב התראיין בפולין ונשאל על המצב הקשה בישראל: "הם לא מחפשים להתעמת עם צה"ל, אלא עם אזרחים תמימים שלא עשו שום דבר. כולנו מאוחדים ובטוחים שננצח"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

גם בפולין עוקבים מקרוב אחר המלחמה בישראל. על מנת להבין טוב יותר את התמונה, בתקשורת המקומית פנו לחלוץ הפועל כפר סבא דודו ביטון ששיחק בעבר במדי ויסלה קרקוב, שאלו לשלומו וניסו להבין מה קורה במדינה לאחר המתקפה האכזרית של ארגון הטרור חמאס.

ביטון סיפר: "אני גר במרכז הארץ, בעיר נתניה, שהיא די רחוקה מההפצצות. עם זאת, כולם בישראל מרגישים שזה מצב מיוחד. נתניה לא נפגעה, אבל אנחנו תומכים בבני ארצנו. מבחינת כדורגל, אנחנו בעיצומה של מלחמה, לא מתאמנים, אין ליגה ואין משחקי נבחרת, כרגע הכל נמצא בהמתנה".

דודו ביטון במדי ויסלה קרקוב | GLYN KIRK / Stringer

ביטון נשאל האם קיים פתרון למצב: "אני לא חושב שאפשר להגיע להבנה או לעשות שלום עם אנשים כאלה. אנשים שתוקפים אזרחים, רוצחים משפחות שלמות, כולל נשים וילדים. הם חטפו קשישים ופגעו בחסרי ישע שאין להם אפשרות להתגונן. אני מאמין שהממשלה והצבא שלנו יגיבו בנחישות למתקפה של חמאס. כולנו תומכים במדינה ובצבא שלנו ואני בטוח שננצח. כואב לראות משפחות שלמות מותקפות באכזריות. לא אכפת להם מכלום, הם רק רוצים לרצוח. הם לא מחפשים להתעמת עם הצבא שלנו, אלא עם אזרחים תמימים שלא עשו דבר".

אז הסכם שלום זו לא אפשרות? "תאמין לי, החברה הישראלית רוצה שלום, רוצה לחיות טוב ובשקט. יש לנו ארץ נהדרת אבל אי אפשר לעשות שלום עם ארגון טרור ואני לא מאמין שהמצב ישתנה בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי