הפועל אום אל פאחם פיטרה את ניר ברקוביץ', שהגיב: "נגמר הסיוט"

play
ניר ברקוביץ' מאמן הפועל אום אל פאחם | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.12 08:15

הקבוצה מתחתית הליגה הלאומית החליטה על זעזוע נוסף לאור רצף התוצאות הרעות, המאמן לא התרגש. תומר קשטן החליף אותו

(גודל טקסט)

הפועל אום אל פאחם פיטרה היום (שבת) את מאמנה ניר ברקוביץ', לאחר התיקו הביתי 1:1 מול הפועל כפר סבא ורצף הכישלונות לאחרונה. כזכור, ברקוביץ' שב בסוף ספטמבר לקדנציה שלישית במועדון מהליגה הלאומית, לאחר פיטוריו המוקדמים של אדהם האדיה וקריסת המשא ומתן עם מנחם קורצקי שסיכם לפניו וכבר העביר את אימוני הקבוצה. אבל גם מאז המינוי הזה לא הצליחה אום אל פאחם לנצח וסך הכול היא סופרת שמונה מחזורים ללא ניצחון שמציבים אותה רק שלוש נקודות מעל הקו האדום. המאמן הגיב לאחר קבלת ההודעה ואמר: "נגמר הסיוט".

נזכיר כי במהלך חודש אוקטובר, ברקוביץ' חשש להגיע לאום אל פאחם בצל המלחמה ובסופו של דבר הופיע לאימון למחרת והמשיך להדריך את הקבוצה. המאמן בן ה-40 כבר הדריך את אום אל פאחם בשתי קדנציות שונות – הראשונה ב-2019/20 והשנייה למשך 24 שעות בלבד במרץ 2021, לפני שהתפטר מסיבות אישיות. אשתקד עזב את הפועל חדרה אחרי פחות משבוע, שב לסקציה נס ציונה, התפטר, חתם בעירוני קרית שמונה ובחלוף פחות מחודשיים פוטר.

ניר ברקוביץ' מאמן הפועל אום אל פאחם
פרידה מהירה. ניר ברקוביץ' | מאור אלקסלסי

מי שמונה למאמן החדש-ישן של הפועל אום אל פאחם הוא תומר קשטן, שגם עבורו תהיה זו הקדנציה השלישית במועדון. קשטן עזב את אום אל פאחם רק בסיום העונה שעברה, אחרי שמונה באוקטובר 2022, ולפני כן אימן את הקבוצה שנה אחת, בין תחילתה של עונת 2019/20 להתחלה של זו שאחריה. ביום שלישי הקרוב יחכה לו משחק נגד מ.ס. כפר קאסם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי