קרית שמונה הפסידה 2:1 לטבריה, בני יהודה נעצרה בעפולה

play
טבריה ממשיכה להביס. בלילתי חוגג | מאור אלקסלסי
השער ה-400 בקריירה של ערן זהבי 00:56

סטיבנס (51) כבש ראשון, אך חביבאללה (58) וסזאר (77) הנחילו למוליכה הפסד ראשון אחרי חמישה משחקים. המדורגת שנייה סיימה ב-1:1 אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. רמה"ש הפסידה גם בנוף הגליל, 2:2 בין יפו לעכו, 3:3 דרמטי בין שפרעם לנס ציונה

(גודל טקסט)

אחרי חגיגת השערים ביום שישי והסטטוס-קוו שנשמר בצמרת, הליגה הלאומית הציגה מנה גדושה ומכובדת גם היום (שלישי) במסגרת המחזור ה-12 שנערך במלואו. במוקד, מוליכת הטבלה עירוני קרית שמונה עלתה ליתרון במשחק הצמרת מול עירוני טבריה, במשחק שנפתח ב-50 דקות איחור בעקבות גשם כבד בנתניה, אבל מהפך של האורחת שנמצאת במומנטום אדיר הוביל ל-1:2 והפסד ראשון של שי ברדה ושחקניו מאז המחזור השישי.

מי שהרוויחה מכך, למרות שמעדה, היא בני יהודה שפספסה הזדמנות לרשום ניצחון חמישי ברציפות ב-1:1 אצל עירוני עפולה. גם הפועל נוף הגליל ניצלה זאת כאשר ניצחה בביתה 0:1 את עירוני רמת השרון. מכבי הרצליה המשיכה לרוץ גם על חשבון הפועל כפר סבא ובאצטדיון בפתח תקוה, שני מאמנים חדשים היו מול האקסיות: מ.ס. כפר קאסם עם אדהם האדיה גברה 0:1 על הפועל אום אל פאחם שמינתה את תומר קשטן.

עירוני קרית שמונה – עירוני טבריה 2:1

המשחק יצא לדרך באיחור של 50 דקות בעקבות גשם כבד בנתניה בשעה שלפני המשחק, אבל בהחלט היה שווה לחכות. מוליכת הטבלה, שלא הפסידה מאז המחזור השישי, עלתה ליתרון משער של אלפרדו סטיבנס בדקה ה-51, אבל האורחת – שנמצאת במומנטום אדיר ולראיה 12 השערים שכבשה בשלושת הניצחונות האחרונים – הפכה עם שני שערים של כוכביה והיב חביבאלה וזוליו סזאר וצימקה את הפער ביניהן לשתי נקודות בלבד. זה היה משחק שמיני רצוף שלה ללא הפסד.

דקה 51: גול! מוליכת הטבלה עלתה ליתרון אחרי דהירה של אלפרדו סטיבנס, שרץ מהחצי לבדו עד השער וכבש.

דקה 58: גול! חביבאללה ניצל ערבובייה ברחבה כדי להשוות ל-1:1 ולחגוג את שערו השביעי העונה.

דקה 77: גול! טבריה הפכה אחרי שז'וליו סזאר מהאוויר ירה לפינה הרחוקה. אסף צור נגע בכדור, אבל לא הצליח לעצור.

אלפרדו סטיבנס, חלוץ עירוני קרית שמונה
צמד ששווה מחזור נוסף בפסגה. אלפרדו סטיבנס | קובי אליהו

הפועל עפולה – בני יהודה 1:1

הכתומים הגיעו לעפולה ברצף של ארבעה ניצחונות ובזכות העובדה שזו הקבוצה עם ההתקפה הכי טובה בליגה התקווה הייתה להמשיך ברצף הניצחונות ואולי גם לעלות לפסגה, אבל תיקו בצפון עצר אותם והותיר אותם במקום השני בטבלה. גיא סיביליה שנמצא בכושר מצוין בישל לסולומון דניאל בדקה ה-55, אבל שלוש דקות אחר כך הגיע השוויון המקומי שסידר למארחת נקודה יקרה.

דקה 55: גול! סיביליה הרים מימן כדור מדויק לראשו של סולומון דניאל, הכתומים עלו ליתרון.

דקה 58: שוויון מהיר של עפולה. אזרואל היתל בהגנת האורחת והרים לרחבה כדור פנטסטי, פרנק ריבולייה מתוך רחבת החמש שם את הרגל וכבש בנגיעה.

הפועל נוף הגליל – הפועל ניר רמת השרון 0:1

עם החזרה מפגרת המלחמה עוד חלקה רמת השרון את המקום הראשון עם קרית שמונה אחרי ניצחון 2:3 ברמת גן, אבל מאז רשמה ארבעה הפסדים ותיקו וצנחה עד למקום השישי. לעומתה, הפועל נוף הגליל בזכות הניצחון השני ברציפות כבר מדורגת רביעית.

דקה 19: גול! 0:1 לנוף הגליל. מוסינקו הניף את הרגל מכ-19 מטר והכדור החד שבעט הכניע את שרון.

אלי בלילתי, שחקן עירוני טבריה
טבריה ממשיכה להביס. בלילתי חוגג | מאור אלקסלסי

מכבי יפו – הפועל עכו 2:2

דווקא כאורחת באצטדיון בנס ציונה שמשמש כבית שלה העונה, מכבי יפו קטעה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון עם שער נקי ראשון העונה ו-0:2 על הסקציה. היום החבורה של דויד מרטן הייתה קרובה לניצחון שיקפיץ אותה אל עבר הצמרת, אבל היתרון שלה החזיק מעמד עד הדקה ה-79, בתוספת הזמן היא נקלעה לפיגור ולמזלה בדקה ה-90+3 הציל אותה יקיר זילברמן מהפסד. עכו הייתה עולה מעל הקו האדום אם הייתה מנצחת, אבל נותרה אחרונה בעקבות השוויון הדרמטי אחרי שכבר הפכה.

דקה 61: גול! מתן בית יעקב עם ביצוע שיהיה מועמד לשער העונה. הקשר מחוץ לרחבה בעט עם החיצון כדור שהסתובב בצורה יפהפייה לחיבורים הרחוקים.

דקה 79: עכו חזרה ל-1:1! נתנאל חגאני המחליף קיבל כדור עומק והכניע את מלול באחד על אחד.

דקה 90+1: גול! עכו הפכה על יפו עם שער של רווה אסייג, שהחליק את הכדור לשער.

דקה 90+3: גול! הדרמה בשיאה אחרי שיקיר זילברמן נותר לבדו ברחבה ומקרוב נגח את ה-2:2.

הפועל כפר סבא – מכבי הרצליה 1:0

העולה מליגה א' חזרה אחרת לגמרי מפגרת המלחמה ולזכותה כבר 13 נקודות מ-15 האחרונות, זינקה עד למקום השחמישי בטבלה. יתרה מכך, אחרי 12 שערי חובה בששת מחזורי הפתיחה, בששת המשחקים האחרונים היא ספגה רק פעמיים – גם היום שמרה על רשת נקייה וניצחה הודות לשער נפלא של אילון ירושלמי לפני המחצית. עידן שום, שחסר את רועי בן שמעון, עדיין עם ניצחון ביתי אחד בלבד.

דקה 44: גול! שער אדיר למכבי הרצליה. הגנת כפר סבא התקשתה בהרחקת הכדור, שנחת אצל אילון ירושלמי שמקצה הרגל עם רגל שמאל סובב לחיבורים של הפינה הרחוקה. ביצוע מרהיב.

אדהם האדיה, מאמן הפועל אום אל פאחם
התחיל את העונה באום אל פאחם ועכשיו פוגש אותה. אדהם האדיה | מאור אלקסלסי

מ.ס. כפר קאסם – הפועל אום אל פאחם 0:1

סדרת שחרורים ושינוי גישה מצד ההנהלה הפכו את הפועל אום אל פאחם לקבוצת תחתית שסופרת כבר עשרה משחקים ללא ניצחון (שש תוצאות תיקו והיום ההפסד הרביעי). זה היה משחקו הראשון של תומר קשטן שהחליף את ניר ברקוביץ', אבל הוא עדיין לא מצא פתרון ונכנע לשער של פאדי זיידאן בדקה ה-27, שהחזיר את כפר קאסם למסלול הניצחונות לראשונה מאז החזרה מהפגרה – במשחקו הראשון של אדהם האדיה שהחל את העונה באום על פאחם.

דקה 27: גול! קרן מימין הסתיימה בבעיטה מסובבת של פאדי זיידאן מקצה הרחבה פנימה.

הפועל רמת גן – הפועל ראשון לציון 0:1

יובל נעים נכנע לקבוצה שעמה הוא מזוהה יותר מכל והרצף של הפועל ראשון לציון ללא ניצחון על הפועל רמת גן עלה ל-11 משחקים מאז פברואר 2020. הפועל רמת גן שלקחה רק נקודה מ-15 מאז חזרת הליגה עד היום, לקחה שלוש נקודות קריטיות עבורה הודות לשער של גידי קאניוק, שאולי מנע את פיטורי אורי גוטמן מהאורדונים.

דקה 54: גול! גידי קאניוק הגיע מאחור, קיבל רוחב מכחלון וכמעט מקו השער דחק לרשת החשופה.

איחוד בני שפרעם – סקציה נס ציונה 3:3

אחרי המהפך מול אום אל פאחם, בני שפרעם חוותה מהפך על חשבונה והפסידה בתוספת הזמן 2:1 למכבי הרצליה ביום חמישי. היום היא שוב הייתה שותפה לדרמה גדולה ולמחצית שנייה יוצאת דופן. אחרי 51 דקות התוצאה הייתה מאופסת, אבל אז עלתה האורחת ליתרון. שפרעם הפכה ל-1:3 בשמונה דקות חלומיות מבחינתה, אלא שאדה (72) ועגייב בפנדל (87) קבעו 3:3 במשחק בין שתי ההגנות החלשות בליגה – 25 ספיגות כל אחת.

דקה 51: גול! מתפרצת של האורחת הסתיימה בשער נפלא של סונגה צ'יפיוקה, שבעט לרשת העליונה ולא הותיר כל סיכוי לגינזבורג.

דקה 58: שפרעם השוותה ל-1:1 מבעיטה ממרחק של ארשיד, שפגע בדרך באחד משחקני ההגנה, שינתה כיוון והטעתה את איימוס.

דקה 64: גול! שפרעם השלימה מהפך ומי שחתום עליו זה ומוסטפא שיח יוסף שכבש בבעיטת יעף.

דקה 66: גול! השלישי של שפרעם. איימוס הכשיל את דני עאמר המחליף ברחבה והקפטן מוחמד אבו ראס כבש מ-11 מטר.

דקה 72: גול! 3:2 אחרי שג'וזף אדה החזיר את הכתומים למשחק עם שער מתוך רחבת החמש.

דקה 87: גול! נס ציונה חזרה מפיגור כפול הודות לפנדל מדויק של אמיר עגייב שעלה מהספסל.

ביום שישי (15:00):

הפועל אום אל פאחם – עירוני קרית שמונה עירוני טבריה – הפועל רמת גן מכבי הרצליה – מ.ס. כפר קאסם הפועל ניר רמת השרון – מכבי יפו הפועל ראשון לציון – הפועל עפולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי