מהפך בפסגת הלאומית: עירוני טבריה עקפה את עירוני קרית שמונה

play
שער בכורה היסטורי. מסורק | אודי ציטיאט
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12 05:23

ז'וליו סזאר שחוזר לעצמו העניק למוליכה הטרייה 0:1 על הפועל רמת גן, החבורה של ברדה נכנעה 3:1 לאום אל פאחם למרות שהובילה משער של מאנג'ק. רמת השרון הובסה, ראשל"צ ניצחה ללא יובל נעים

(גודל טקסט)

הלו"ז הצפוף בליגה הלאומית נמשך וכבר היום (שישי) יצא לדרך המחזור ה-13, עדיין ללא קהל ועם מהפך בפסגה. עירוני טבריה גברה 0:1 על הפועל רמת גן ועקפה את עירוני קרית שמונה, שספגה שלישייה בהפסד 3:1 להפועל אום אל פאחם. הפועל ניר רמת השרון ממשיכה לצנוח והגיעה לנקודת שפל בעקבות 4:0 ביתי למכבי יפו.

הפועל אום אל פאחם – עירוני קרית שמונה 1:3

רצף הניצחונות של הקריה נקטע על ידי עירוני טבריה, אבל היום היא ספגה את הפסדה הרביעי העונה ואיבדה את הפסגה. הבכורה של תומר קשטן בהפועל אום אל פאחם הסתיימה בהפסד 1:0 לאקסית מ.ס. כפר קאסם, אבל היום היא השלימה מהפך על מי שהייתה מוליכת הטבלה ולקחה נקודות יקרות מבחינתה. ז'ורז' מאנג'ק בדקה ה-35 כבש את שערו הראשון בקדנציה השנייה בישראל, אבל דובב גבאי (46), אחמד דראושה (60) וסגס תאמבי בפנדל בדקה ה-88 עצרו רצף של 10 משחקים ללא ניצחון.

ז'ורז' מאנג'ק עם אסף צור, שחקני עירוני קרית שמונה
קרית שמונה לא רוצה לרשום הפסד שני רצוף. ז'ורז' מאנג'ק עם אסף צור | קובי אליהו

עירוני טבריה – הפועל רמת גן 0:1

עירוני טבריה לא הייתה זקוקה למהפך כפי שעשתה נגד קרית שמונה באמצע השבוע בנתניה, אלא לשער נוסף של ז'וליו סזאר שחוזר לעניינים ובגדול. החלוץ הבקיע שער מרהיב כבר בדקה התשיעית וזה היה השער היחיד עד סיום המשחק בעפולה, אבל כזה שסידר למארחת את המקום הראשון בליגה הלאומית. האורדונים שבאמצע השבוע השיגו 0:1 קטן על הפועל ראשון לציון אחרי שישה משחקים שלא ניצחו, רשמו משחק חוץ רביעי ברציפות ללא שער זכות.

מכבי הרצליה – מ.ס. כפר קאסם 1:1

העולה מליגה א' דרום נמצאת במומנטום נהדר ואמנם לא הצליחה לרשום ניצחון שני רצוף, אבל תסתפק בעוד נקודה חשובה ששומרת עליה בחלק העליון. אילון ירושלמי בדקה ה-69 כבש לזכות המקומיים, אבל שער עצמי של שחר אמסלם בדק ה-83 קבע חלוקת נקודות והותיר את אדהם האדיה בלתי מנוצח בשני משחקיו על הקווים. אגב, הרצליה ספגה בסך הכל בפעם השנייה בששת המשחקים האחרונים שבהם צברה 14 מ-18 נקודות.

אדהם האדיה מאמן הפועל אום אל פאחם
אדהם האדיה מאמן הפועל אום אל פאחם | לילך וייס רוזנברג

הפועל ניר רמת השרון – מכבי יפו 4:0

נקודה אחת מתוך 18 האחרונות, כולל ספיגת שלוש שלישיות ורביעייה היום, הובילו לכך שרמת השרון כבר מחוץ לשש הראשונות באחת ההתרסקויות הגדולות. יפו לא רק שמרה על מאזן נקי מהפסדים מאז חזרת הליגה מהפגרה שנפכתה בגלל המלחמה, אלא חגגה ניצחון גדול על מי שהייתה ערב המחזור עם נקודה יותר ממנה. מתן בית יעקב (29), גיל יצחק (41 ו-73) ויקיר זילברמן (73) כבשו.

הפועל ראשון לציון – הפועל עפולה 0:1

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער אופיר קופל ומאמן השוערים יעקב אסייג החליפו את יובל נעים שנפרד מהקבוצה באמצע השבוע והובילו אותה לניצחון חשוב – בסך הכל השלישי שלה העונה. היא עשתה זאת על חשבון הפועל עפולה שלא הפסידה ארבעה משחקים ברציפות, כשר את ההתמודדות הכריע משה סמל בדקה ה-70.

משחקי יום שני (19:00):

בני יהודה – הפועל נוף הגליל הפועל עכו – איחוד בני שפרעם סקציה נס ציונה – הפועל כפר סבא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי