מוליכה חדשה: בני יהודה בפסגה אחרי 0:1 על נוף הגליל

play
אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה מסמן חצי לב | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12 05:23

בוזגלו (14) העלה את המארחת למקום הראשון בליגה הלאומית. הפועל עכו סחטה 1:1 מאיחוד בני שפרעם, הפועל כפר סבא ירדה למקום האחרון אחרי 1:0 לסקציה נס ציונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגה הלאומית כבר בישר ביום שישי על שינוי בפסגה והערב (שני) בני יהודה חלפה על פני עירוני טבריה ועירוני קרית שמונה בדרך למקום הראשון אחרי ניצחון על הפועל נוף הגליל. הפועל עכו עלתה למקום ה-15 אחרי 1:1 עם איחוד בני שפרעם, הפועל כפר סבא ירדה לתחתית בעקבות הפסד 1:0 לסקציה נס ציונה.

בני יהודה – הפועל נוף הגליל 0:1

יש מוליכה חדשה לליגה הלאומית. בני יהודה ניצלה את ההפסד של עירוני קרית שמונה לאום אל פאחם ועלתה למקום הראשון בטבלה, כשבדרך היא חולפת על פני הקבוצה הצפונית ועל עירוני טבריה שבמקום השני. אלמוג בוזגלו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-14 מבישול נהדר של אלירן עטר, והחזיר את הכתומים למסלול הניצחונות אחרי ה-1:1 עם הפועל עפולה במחזור האחרון. הפועל נוף הגליל נעצרה אחרי 2 ניצחונות רצופים, אך נותרה במקום הרביעי בטבלה.

דקה 14: גול! 0:1 לבני יהודה! מהלך נהדר של אלירן עטר שבמסירת רוחב מצא את אלמוג בוזגלו, והקשר בנגיעה מצא את הפינה של תומר ליטבינוב. נכון לעכשיו, המארחת עלתה לפסגת הטבלה.

אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה
כבש בפעם האחרונה שהפועל רמת גן ניצחה, ועכשיו פוגש אותה עם בני יהודה. אלמוג בוזגלו | דני מרון

סקציה נס ציונה – הפועל כפר סבא 0:1

אחרי שהומלכה מוליכה חדשה לליגה הלאומית, הגיעה גם הפועל כפר סבא שירדה למקום האחרון בעקבות ההפסד לנס ציונה. ההתקפה הגרועה ביותר עם 8 שערים שוב לא מצאה את הרשת, אך ג'וזף אדה אומה דווקא כן מצא בדקה ה-56 אחרי איבוד כדור שטותי קרוב לרחבת האורחת שסידר 3 נקודות יקרות לסקציה שעלתה למקום ה-13 בטבלה.

דקה 56: גול! 0:1 לסקציה נס ציונה! איבוד כדור של כפר סבא קרוב לרחבה של אריאל ברדוגו סידרה מסירת עומק של צ'אפיוקה סונגה לג'וזף אדה אומה שבעט כדור חד לפינה.

הפועל עכו – איחוד בני שפרעם 1:1

עכו היא הקבוצה היחידה בלאומית עם ניצחון בודד, אך דווקא עם הצליחה לעלות מהתחתית למקום ה-15 עם תיקו ביתי חשוב בקרב התחתית מול איחוד בני שפרעם. דווקא האורחת הייתה זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות כשאנס דאבור מצא את הראש של מוסטאפה יוסף שנגח את היתרון של בני שפרעם בדקה ה-36. המארחת לחצה עד שמצאה את השער בדקה ה-77 בפעולה יפה של אמיר ריאן שהכניע את יאזן עואד והשאיר נקודה אחת בעכו.

דקה 36: גול! 0:1 לבני שפרעם! הרמה נהדרת של אנס דאבור מצאה את הראש של מוסטאפה יוסף שנגח פנימה את היתרון של האורחת.

דקה 77: גול! הפועל עכו השוותה ל-1:1! אמיר ריאן השתחרר בתוך הרחבה למצב בעיטה, יאזן עואד כבר הצליח להדוף, אבל זה פגע בקורה ונכנס לרשת של שפרעם.

תוצאות משחקי יום שישי:

עירוני טבריה – הפועל רמת גן 0:1 הפועל אום אל פאחם – עירוני קרית שמונה 1:3 מכבי הרצליה – מ.ס. כפר קאסם 1:1 הפועל ניר רמת השרון – מכבי יפו 4:0 הפועל ראשון לציון – הפועל עפולה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי