חוזר להפועל רעננה: גל כהן חתם עד תום העונה

אחרי שפוטר בעקבות משחק אימון נגד הפועל קטמון, הודיעה היורדת הטרייה ללאומית שישוב לקבוצה ויחליף את אייל לחמן: "מודה למקבלי ההחלטות על האמון בי ובצוות שלי ומקווה שניפגש חזרה במהרה בליגת העל"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

מאמן חדש-ישן בהפועל רעננה: היורדת הטרייה מליגת העל הודיעה היום (שני) על פרידתו מהמאמן אייל לחמן ועל מינויו של גל כהן, אותו לחמן החליף רק לפני כחודש ימים. גל כהן אמר לאחר המינוי: "הפועל רעננה יוצאת לדרך חדשה. אני מודה למקבלי ההחלטות על האמון בי ובצוות שלי ומקווה שניפגש חזרה במהרה בליגת העל, שיהיה לכולנו בהצלחה!".

גיל קופר מנכ"ל המועדון הוסיף: "החתמנו את גל מתוך שתי מטרות ברורות, הראשונה עליית ליגה כבר בשנה הקרובה והשנייה, ולא פחות חשובה, קידום השחקנים הצעירים, שחקני הבית שהם עתיד המועדון לשנים הקרובות".

כזכור גל כהן החל את העונה כעוזרו של מנחם קורצקי ושל ניסו אביטן ולאחר פיטוריו של האחרון, קיבל את המושכות לאמן את הקבוצה בחודש פברואר, אולם הספיק לנהל את הקבוצה במשך שלושה משחקים בלבד (והפסיד את כולם) ולקראת סיומה של פגרת הקורונה, החליט הבעלים אשר אלון לבצע זעזוע על הקווים ולמנות את אייל לחמן אחרי הפסד להפועל קטמון במשחק אימון וכהן לא היה מוכן להישאר כעוזר.

אייל לחמן
אייל לחמן | אודי ציטיאט

"ההתנהלות והדרך לא מכבדת אותי, לא את המועדון ולא את המקצוע. אימנתי שני משחקי ליגה וגביע שבו הודחנו בהארכה בשלושה חודשים. לראות תוצאות, טוב או לא טוב, לעולם לא נוכל לדעת. החלטתי לא להיות שותף לקרקס בהפועל רעננה, אני לא אהיה חלק ממחול השדים הזה", אמר כהן לאחר עזיבתו, אך נראה שכעת הוא מוכן לתת למועדון הזדמנות נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי