פרסום ראשון: הפועל מרמורק פנתה לגילי ורמוט

הקבוצה מליגה א' בשורותיה משחקים ערן לוי ואקסברד, רוצה לצרף את הקשר (35) שעזב את הפועל חיפה ונותר ללא קבוצה. הבעלים אברג'יל אישר: "פנינו אליו, אם הליגה הייתה נפתחת אני משוכנע שהיה מגיע"

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בליגת העל נפתחה בלי אחד השמות המוכרים והאהובים בכדורגל הישראלי: גילי ורמוט. הקשר בן ה-35 נפרד מהפועל חיפה בתום העונה שעברה לאחר שהפך לשחקן ספסל ולא היה מרוצה ממעמדו, וטרם חתם בקבוצה אחרת. האם היעד הבא יהיה ליגה א'?

לספורט1 נודע לראשונה כי בשבוע האחרון פנתה הפועל מרמורק לוורמוט. הוא שוחח עם בעלי המועדון מוטי אברג'יל שהציע לו להצטרף לקבוצה מהליגה השלישית אם הליגה תתחדש ואף תגיע לסיומה.

כידוע, בשבועות האחרונים ישנה חוסר וודאות סביב חידוש הליגות הנמוכות כאשר בעלי הקבוצות פנו להתאחדות לכדורגל בכדי לקבל תשובות ברורות לגבי השבת הליגה והמתווה שיביא אותה לסיומה. מרמורק העמידה לעצמה מטרה לעלות לליגה הלאומית ואף צירפה את הקשר ערן לוי והחלוץ עידו אקסברד וכעת רוצה לצרף גם את אחד הכוכבים הגדולים של הפועל תל אביב בעבר.

גילי ורמוט
גילי ורמוט. בדרך לליגה א'? | אודי ציטיאט

גורם המעורה בפרטים ציין כי ורמוט לא פסל על סף את המעבר לליגה א' ועדיין מקווה למצוא קבוצה בליגת העל כאשר גם אופציית הפרישה נמצאת על הפרק. אברג'יל אישר את הפרטים ואמר: "פניתי לגילי ורמוט ואם האימונים היו נמשכים והליגה הייתה נפתחת – אני כמעט בטוח שהוא היה במרמורק. אני חושב שגילי ורמוט הוא אחד השחקנים הטובים בישראל ולבטח יכול לעזור לנו מקצועית. אנחנו מחכים להחלטה לגבי חידוש הליגה ובמידה שהליגה תשחק כסדרה אז נעשה הכל כדי לצרפו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי