ורמוט בראיון לספורט1: "לצערי שברתי לאוהדי הפועל ת"א את הלב"

קשר הפועל חיפה אחרי ה-0:3 על האקסית: "אחת העונות הקשות בקריירה, שיחקתי עם משככי כאבים ועל רגל אחת". עתידו: "רוצה להישאר, אבל אהיה רק במקום בו ארגיש מוערך". וגם: ביקורת על הדור הצעיר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה סגרה אתמול (שלישי) את עונת 2019/20 עם 0:3 מהדהד והשלימה ארבעה ניצחונות על הפועל תל אביב. גילי ורמוט הוותיק, שעלה מהספסל וסיפק מספר רגעי קסם שהזכירו נשכחות, התראיין בסיום ההתמודדות לספורט1 וסיפר על העונה הקשה שעברה עליו, במהלכה הוא סבל מלא מעט פציעות ורשם בסך הכל חמש הופעות בהרכב.

ורמוט פתח את דבריו וסיפר: "זו אחת העונות הכי קשות שהיו לי בקריירה, עם כל זה שיש לי ניסיון ואני לא ילד, סבלתי משתי פציעות ארוכות. גם היום כשנכנסתי, זה על רגל אחת ועם משככי כאבים. הפגרה הזו באה לי בזמן בקטע של השיקום. עברתי עונה מאוד קשה עם הרבה חוסר מזל, אבל כיף לשחק ולסיים ככה בטעם טוב. הראיתי היום שיש לי מה לתת ומה למכור ואני רעב כבר לקראת העונה הבאה".

ורמוט, שסיים את חוזהו בהפועל חיפה, דיבר על עתידו: "האמת היא שזה נחמד, בגיל 35 זו הפעם הראשונה שאני מסיים חוזה והופך לשחקן חופשי. אני עוד לא יודע מה יהיה איתי. אני מקווה להישאר בהפועל חיפה, אבל אני אהיה אך ורק במקום שירצה אותי ויעניק לי הרגשה טובה ונוחה. לא תמיד אני מקבל את הרושם הזה. אשאר איפה שירצו אותי ואני מקווה שזה יהיה פה.

"אני רעב ורוצה להמשיך, אשאר איפה שארגיש מוערך. היום הראיתי שיש לי עוד כמה שנים לתת. איפה הייתי רוצה לשחק? אני לא עושה פה מו"מ, הלוואי שאמשיך בהפועל חיפה. גם הפועל תל אביב זה מועדון שמאוד יקר לליבי. יש שם קהל ששברתי לו את הלב, לפחות לרובו, לצערי ככה זה יצא. לא הכל היה בשליטה שלי וחבל שזה יצא ככה. בלי קשר לכלום, תמיד הייתה ותמיד תהיה לי אהבה למועדון הזה".

הצעירים שקיבלו הזדמנות העונה בהפועל חיפה: "אני מפרגן לכולם, יש פה צעירים שפרצו העונה והוכיחו את עצמם ומגיע להם. בכללי, יש הרבה כישרונות בדור שלי פלוס מינוס שהם זן הולך ונכחד. אני רואה הרבה צעירים, חסר קצת כישרון מדור לדור. כולם מחפשים עבודה קשה ולוחמים שרצים, אבל חסר ברק ויופי. אני לא מדבר על עצמי אלא בכללי. הדור של רפאלוב, מליקסון ואחרים – אתה לא רואה כאלה יותר מידי כבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי