מוטי איוניר התפטר מאום אל פאחם, טסלפפה וחסארמה מועמדים

מוטי איוניר | מאור אלקסלסי

שעה קלה לאחר ה-3:0 לאחי נצרת, החליט המאמן לעזוב: "הוא נכנס ואמר שהוא לא מביא תוצאות ורוצה לפנות את מקומו למאמן אחר", סיפר לספורט1 היו"ר מוחמד אבו שלמה

(גודל טקסט)

מוטי איווניר סיים את תפקידו בהפועל אום אל פאחם היום (שישי), שעה קלה לאחר שהקבוצה הובסה 3:0 על ידי מכבי אחי נצרת וירדה למקום ה-13 – מרחק חמש נקודות בלבד מהקו האדום. איוניר עוד הכחיש תחילה כי בכוונתו לעזוב, אולם שוחח עם חברי ההנהלה וביקש לעזוב.

איוניר מונה למאמן הפועל אום אל פאחם רק באוקטובר האחרון במקומו של אבי סבג שפוטר עקב חילוקי דעות ואמנם בעשרת הימים האחרונים סיים ב-0:0 נגד המוליכה הפועל ירושלים וכמעט הפתיע את מכבי חיפה ובסופו של דבר קבוצתו נכנעה 2:1 משער של דוניו בתוספת הזמן, אבל רצף המשחקים ללא ניצחון כבר הגיע ל-11 משחקים, מאז הניצחונות על הפועל פ"ת והפועל מגדל העמק בגביע עוד באמצע חודש דצמבר.

יו"ר הקבוצה מוחמד אבו שלמה אמר לספורט1: "מוטי נכנס ואמר שהוא לא מביא תוצאות ולכן הוא רוצה לפנות את המקום למאמן אחר. נפרדנו ברוח טובה ועוד הלילה תתכנס ישיבת הנהלה ובה נעלה שמות של מועמדים". עוד לפני השיחה, לספורט1 נודע שעופר טסלפפה וסלאח חסארמה (שהתפטר בשבוע שעבר מכפר קאסם) נחשבים לפייבוריטים.

חסארמה
יחזור מהר לקווים? חסארמה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי