ירושלים ות"א/בת ים מעדו, איכסל גברה על נוף הגליל. פ"ת אחרונה

שחקני הפועל איכסל | חשבון הפייסבוק הרשמי של הפועל איכסל, חמודי חליילה

המוליכה רשמה משחק שני ברצף ללא ניצחון כשנפרדה ב-0:0 נגד עפולה, החבורה של נובאום הפסידה 3:2 לאחי נצרת ואילו המדורגת שנייה נכנעה לפנדל של אביטן. 1:1 בין סקציה לרעננה, ברקוביץ' ואום אל פאחם הובסו בר"ג

(גודל טקסט)

לא רק בליגת העל נערך השבוע מחזור השלמה. בזמן שהמחזור ה-23 בליגה הבכירה יצא לדרך הערב (שלישי) עם המפגש בין הפועל חדרה לבני יהודה, בליגה הלאומית נערכו כל שמונת משחקי המחזור ה-24.

כל שלוש המוליכות לא השכילו לנצח, כך שהפועל איכסל סיימה כמרוויחה הגדול של המחזור עם ניצחון ביתי 0:1 על הפועל נוף הגליל בזמן שהפועל ירושלים סיימה ב-0:0 ביתי נגד הפועל עפולה ובית"ר ת"א/בת ים הפסידה 3:2 בחוץ למכבי אחי נצרת. בתחתית, מ.ס כפר וקאסם והפועל פ"ת נפרדו ב-1:1 ומי שניצלה זאת היטב וברחה מהמקום האחרון היא הפועל כפר שלם, שגברה 1:4 בחוץ על הפועל עכו.

הפועל ירושלים – הפועל עפולה 0:0

משחק שני ברציפות למוליכה ללא ניצחון. אחרי ההפסד במחזור שעבר לבית"ר ת"א/בת ים שפתח את הצמרת, הירושלמים לא הצליחו להכניע גם את הפועל עפולה ואמנם הפער מהמקום השני צמח לשתי נקודות ונותר על חמש נקודות מהמקום השלישי, אבל לקראת שלבי ההכרעה זו מעידה שעלולה להיות קריטית מול המדורגת 10 שלא הפסידה ארבעה מחזורים ברציפות.

זיו אריה | אודי ציטיאט

אחי נצרת – בית"ר ת"א/בת ים 2:3

דווקא אחרי הניצחון על הפועל ירושלים, הקבוצה של עמיר נוסבאום נעצרה בעילוט. אחי נצרת צברה ביום שישי נקודות יקרות כשניצחה 0:3 את הפועל אום אל פאחם והערב המשיכה במומנטום האדיר כשהכניעה את המדורגת שלישית. תימי ברדיס כבש ראשון כבר בדקה הרביעית נואף בזיע הכפיל כעבור חצי שעה ועוד לפני המחצית נדב נידם (41) צימק ל-2:1. בדקה ה-53 אמיר ברקוביץ' מחק פיגור כפול, אבל המילה האחרונה הייתה של מייקל אומוה שבדקה ה-60 קבע 2:3 והעניק ניצחון לקבוצתו.

הפועל איכסל – הפועל נוף הגליל 0:1

בעיטת עונשין מוצלחת מ-11 מטר של טימור אביטן סיפקה דרמה נוספת היום בליגה הלאומית, כך שגם המדורגת שנייה בטבלה נחלה הפסד שמנע ממנה מהפך בפסגה ומנגד הפועל איכסל שוב צמודה לבית"ר תל אביב בת ים במקום הרביעי ושתיהן כעת עם 40 נקודות – מרחק חמש מהפסגה ושלוש בלבד מנוף הגליל.

הפועל רמת גן – הפועל אום אל פאחם 0:3

ניצחון בכורה לליאור זדה בהפועל רמת גן. אחרי הפסד להפועל רעננה במחזור שעבר, האורדונים לא התקשו מול הפועל אום אל פאחם בבכורה של ניר ברקוביץ' שחזר למועדון אחרי קצת יותר משנה. את השערים באצטדיון רמת גן כבשו לב כהן (34) וירדן אבוחצירה בפנדל בדקה ה-75 ועם שער נוסף לפני שריקת הסיום, אולם ישראל זגורי נפצע בשורות הפועל ר"ג והוחלף.

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | דני מרון

מ.ס כפר קאסם – הפועל פתח תקווה 1:1

הקבוצה של אייל ברקוביץ' עם תיקו שני ברציפות והיא כעת סוגרת את הטבלה, אבל לשמחתה לפחות השכילה לחזור מפיגור מוקדם ונפרדה בחלוקת נקודות מול הקבוצה שמעליה, במקום לפני האחרון בטבלה. כבר אחרי שמונה דקות כבש קרלוס אספינוזה לזכות המארחת שהייתה במומנטום מהניצחון הגדול על הפועל כפר שלם, אבל בן בן יאיר איזן 10 דקות לאחר מכן והתוצאה נשמרה עד לסיום.

הפועל עכו – הפועל כפר שלם 4:1

אחרי שהובסה על ידי כפר קאסם ביום שישי, הפועל כפר שלם שבה למסלול הניצחונות והשלימה משחק חמישי מתוך ששת האחרונים ללא הפסד. הערב היא הביסה כהוגן את עכו הודות לשערים של זיא יוהו בוריס (9), אליאור סיידר (23), שער עצמי של השוער אופק אנטמן (30) ופנדל של רוי מליקה (63), בעוד עכו צימקה זמנית מרגלי מהראן לאלה (32). כפר שלם ברחה מהמקום האחרון כעת והיא עם 20 נקודות, כמו כפר קאסם, עכו נותרה במרכז הטבלה עם 29 נקודות במקום התשיעי.

הפועל רמת השרון – הפועל ראשון לציון 1:1

המשחק בין המדורגות חמש ושש הסתיים בשוויון, שלאור המעידות של שתי המוליכות בוודאי מאכזב את הצדדים. מוחמד במבה העלה את הכתומים ליתרון שתי דקות בתוך המחצית השנייה, אבל המארחת תרגיש החמצה שלא ניצחה מכיוון שבנג'מין קוקו אמנם השווה אחרי 71 דקות במשחק, אבל גם החמיץ פנדל שש דקות קודם לכן.

סקציה נס ציונה – הפועל רעננה 0:1

הפועל רעננה ממשיכה לאכזב ואחרי שביום שישי גברה על הפועל רמת גן, הוכיחה פעם נוספת עד כמה היא לא יציבה כשנכנעה לשער של מור פדידה בדקה ה-68 בקרב בין שתי היורדות מליגת העל. רעננה ירדה למקום ה-12 בטבלה והיא עם 27 נקודות, מרחק שבע בלבד מהקו האדום. סקציה לעומתה בזכות הניצחון עם 35 נקודות, טיפסה למקום השישי והיא כבר רק שבע נקודות מהכרטיס לליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי