חודש וחצי אחרי שהתפטר: איוניר שוב מונה למאמן הפועל אום אל פאחם

מוטי איוניר | מאור אלקסלסי

המאמן שעזב בסוף פברואר בעקבות התוצאות, ישוב בניסיון להשאיר את הקבוצה בליגה אחרי שסבג, ברקוביץ', עיסא וגם הוא עזבו מסיבות שונות ומשונות במהלך העונה

(גודל טקסט)

הפועל אום אל פאחם מינתה היום (שני) את מאמנה החמישי העונה, אותו אחד שגם עמד על הקווים עד לפני כחודש וחצי – מוטי איוניר. אבי סבג היה מאמן הפועל אום אל פאחם בתחילת העונה, התפטר והוחלף במוטי איוניר שהתפטר גם הוא והוחלף בניר ברקוביץ', שעזב תוך יממה והוחלף בסמיר עיסא שלא הופיע למשחק האחרון וסיים את דרכו בעקבות מחלוקות קשות עם הנהלה ועימות בינו לבין אנשים בצוות המקצועי – וכעת איוניר ישוב לקבוצה בחוזה עד תום העונה.

יו"ר הקבוצה, אחמד אבו שלמה, אמר היום: "מוטי בנה את הקבוצה ומכיר אותה יותר טוב מאחרים. הוא בן אדם אחראי שלקח אחריות רבה ואמר שהוא רוצה לעזור לנו בהישארות בליגה, ואין לי ספק שזה יקרה".

איוניר התפטר מאום אל פאחם בסך הכל לפני פחות מחודשיים, ב-26.2.2021, בטענה שהוא לא מצליח לספק את התוצאות הרצויות ולחלץ את הקבוצה מהתחתית, אבל החליט לחזור כדי לסייע לקבוצה לשרוד בליגה הלאומית. בסוף השבוע ייצא לדרך הפלייאוף התחתון ואום אל פאחם ביתרון נקודה אחת בלבד על הפועל עכו שנמצאת במקום המוביל למשחקי המבחן ובמרחק חמש נקודות מהפועל פתח תקווה שבמקום לפני האחרון שממנו יורדים לליגה א'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי