רשמית: משחק המבחן בין מכבי קביליו יפו לאום אל פאחם יועתק לפ"ת

שחקני אום אל פאחם חוגגים | דני מרון

כפי שפורסם בספורט1, בשל הביקוש הרב לכרטיסים והמתיחות הקיימת זכר לאירועים הקשים בערים המעורבות, ההתאחדות להעתיק את המפגש ביום שני מאצטדיון רמת גן למושבה. כל הפרטים

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל הודיעה מוקדם יותר השבוע כי משחק המבחן על הכרטיס לליגה הלאומית בין מכבי קביליו יפו מליגה א' לבין הפועל אום אל פאחם שסיימה במקום ה-14 בליגת המשנה ייערך ביום שני בערב באצטדיון רמת גן, אלא שלספורט1 נודע כי הוא יועתק לאצטדיון המושבה בפתח תקווה. כמה שעות לאחר מכן, ההתאחדות לכדורגל אישרה זאת רשמית.

אחרי שגמר המחוזות בין מכבי קביליו יפו למ.ס טירה נערך באצטדיון רמת גן ללא קהל לאור הסמיכות למהומות בערים המעורבות בזמן מבצע "שומר החומות", בהתאחדות לכדורגל ובמשטרת ישראל אישרו כי במשחק על הכרטיס האחרון בלאומית תותר כניסת קהל והודיעו כי המשחק יתקיים באצטדיון הלאומי לשעבר.

עם זאת, לספורט1 נודע שהפועל אום אל פאחם, שאמש ניצחה בדקה ה-90 את מ.ס. כפר קאסם וברגע האחרון נמנעה מירידה לליגה א' ולשם הורידה את הפועל פתח תקווה לראשונה בתולדותיה, ביקשה כ-3,000 כרטיסים להתמודדות ועל כן המשחק עבר לפ"ת, שם ניתן יהיה בצורה נוחה פי כמה לאבטח את האירוע ולייצר חציצה בין מחנות האוהדים.

אוהדי מכבי קביליו יפו
אוהדי מכבי קביליו יפו | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי