העברות בלאומית: עמית גלזר ממשיך בבני יהודה, מתן פלג חתם בכפ"ס

עמית גלזר | בני יהודה תל אביב, רשמי

הבלם הצעיר ימשיך בקבוצה של אבוקסיס שתקווה לשוב לליגת העל. המגן הימני ששיחק אשתקד בהפועל נוף הגליל, מצטרף לקבוצה מהשרון בסגירת מעגל. דור כוכב הגיע לנס ציונה, בית"ר ת"א/בת ים צירפה שני מושאלים ממכבי ת"א

(גודל טקסט)

הליגה הלאומית תתחדש בסוף אוגוסט (26.8), אבל הקבוצות רוצות להשלים את הסגל במהירות האפשרית שכן ממש בעוד חודש, בחמישה באוגוסט, ייצא לדרך גביע הטוטו ואז למעשה תחל עונת 2021/22. מיום ליום הקצב עולה ומספר ההחתמות עולה ואנו בספורט1 מציגים בפניכם את כל ההעברות החדשות.

כל העסקאות 4.7

* הפועל כפר סבא צירפה את המגן מתן פלג (27) שחתם בקבוצה לשנה אחת עם אופציה לעונה נוספת. פלג סגר מעגל שכן הוא שיחק בקבוצת הנוער של כפ"ס בעונת 2011-12. המגן הימני שיחק בהפועל נוף הגליל ועזר לה להעפיל לליגה הבכירה. כמו כן, פלג משתייך לסגל נבחרת גואטמלה שיחק הלילה (בין שבת לראשון) ב-0:4 על גיאנה במוקדמות לטורניר הגודלן קאפ . הוא הוחלף בקה ה-60.

מתן פלג | הפועל כפר סבא, רשמי

* סקציה נס ציונה הודיעה על צירופו של הקשר דור כוכב (28) ששיחק אשתקד במדי הפועל עפולה בה רשם שלושה שערים ב-37 משחקים. כוכב כבר שיחק במדי נס ציונה בעונת 2020/21 (כבש שני שערים בעשר הופעות) וחתם באמצעות סוכנו זיו סלומוביץ'.  הקשר, שגדל במכבי חיפה, עבר בין לא מעט קבוצות במהלך הקריירה.

דור כוכב | סקציה נס ציונה, רשמי

* בני יהודה, היורדת הטרייה לליגה הלאומית, הודיעה על המשך דרכו של הבלם עמית גלזר (21). הבלם המושאל ממכבי תל אביב חתם לעונה נוספת. גלזר אמר: "אני שמח להישאר בבני יהודה גם בעונה הקרובה. למרות שהצטרפתי רק באמצע העונה שעברה, אני מרגיש מחויבות ורצון עז להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי".

* בית"ר תל אביב/בת ים מצרפת שני מושאלים ממכבי תל אביב: הצהובים החתימו לחמש שנים את אור רויזמן (19) ורותם יצקר (18), והשניים יבלו בעונה הקרובה במדי הקבוצה מהליגה הלאומית, שבשנים האחרונות טיפחה לא מעט שחקנים שהגיעו אליה בהשאלה ממחזיקת הגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי