Sport1 Banner

לקראת פגישה מכרעת: אלירן עטר קרוב לבני יהודה

אלירן עטר | אדריאן הרבשטיין, וואלה!ספורט

הקאמבק יושלם? החלוץ יגיע ביום שני למפגש עם ראשי הקבוצה משכונת התקווה, שאמור להוביל להחלטה סופית - חתימה או פיצוץ. גורם: "הסיכוי שיצטרף גבוה מאוד"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אלירן עטר בדרך לרשום את אחד הקאמבקים המרגשים ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי. מחר (שני) תתקיים פגישה מכרעת בין השחקן וסוכנו אבי נמני לבין ראשי בני יהודה, פגישה שבסיומה אמורה להתקבל החלטה סופית – חתימה וחזרה לקבוצה משכונת התקווה או פיצוץ המשא ומתן.

כזכור, לפני כשבוע וחצי פורסם לראשונה בספורט1 כי בני יהודה הגישה לעטר הצעה כספית מרשימה מאוד ביחס לליגה הלאומית, במטרה "להחזיר הביתה" את החלוץ בן ה-34 שעזב את בית"ר ירושלים עם סיום העונה הקודמת. עטר לא קיבל הצעות רשמיות מהקבוצות הגדולות בליגת העל, ומעדיף לשוב לבני יהודה מאשר להצטרף לקבוצה בינונית בליגה הבכירה.

בשבוע שעבר נרשמה התקדמות משמעותית במשא ומתן בין עטר לבני יהודה, כאשר אבי נמני שוחח עם ברק אברמוב והצדדים הגיעו להסכמות בנוגע לפרטים לא מועטים. אם וכאשר יחתום, שכרו צפוי לעמוד על כ-180 אלף דולר לעונה בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

אלירן עטר | ברני ארדוב, וואלה!ספורט

גם אורך החוזה הוא שיקול רציני מבחינת עטר, שמבין כי ייתכן שזהו חוזהו האחרון בקריירה, והוא רוצה להבטיח את עתידו ולא לחתום לעונה אחת בליגת העל, כפי שהוצע לו. הוא הביע את הסכמתו לחזור ללבוש כתום ומחר ייתכן שהדבר יהפוך רשמי.

בבני יהודה משוכנעים שעטר יחתום בקבוצה והביעו אופטימיות בנושא. "הסיכוי שהוא יצטרף גבוה מאוד", אמר גורם בסביבת המועדון. "שאפו ענק לברק אברמוב אם הוא יביא שחקן כמו עטר לליגה הלאומית, הוא יקיים את ההבטחה שלו".

עטר החל את דרכו ככדורגלן בקבוצה משכונת התקווה, אצלה עלה לבוגרים לקראת סוף עונת 2003/04 ושיחק בה עד שנמכר למכבי תל אביב בסיום עונת 2009/10. בתווך, כזכור, הוא כבש את השער הכי מפורסם בקריירה שלו, שזיכה אותו למקום הרביעי בתחרות שער השנה של פיפ"א, כאשר סיפק מספרת מופלאה מול מכבי נתניה בעונת 2008/09. בסך הכל הוא רשם 112 הופעות ליגה במדי בני יהודה, בהן כבש 26 שערים.

אלירן עטר
אלירן עטר | ברני ארדוב

משם, עטר המשיך לקריירה מפוארת והוא השחקן הפעיל עם הכי הרבה שערים בליגת העל (124). הוא שיחק שלוש שנים במכבי ת"א, נמכר לריימס מהליגה הצרפתית, חזר לישראל כאשר הגיע למכבי חיפה בינואר 2015 ובתחילת עונת 2017/18 שב ללבוש צהוב וחזר למכבי ת"א. באמצע עונת 2019/20 הוא עבר לבית"ר ירושלים, בה סיים את דרכו בסיום העונה הקודמת, אותה סיים כמלך שערי הקבוצה עם 11 כיבושים בליגה.

עטר זכה עם מכבי ת"א בשתי אליפויות (2012/13 ו-2018/19) ופעמיים בגביע הטוטו (2017/18 ו-2018/19). כמו כן, זכה עם מכבי חיפה בגביע המדינה (2015/16), סיים פעמיים כמלך השערים של ליגת העל (2008/09 בצוותא עם ברק יצחקי ושמען אבוחצירה ו-2012/13) וזכה בתואר כדורגלן העונה (2012/13).

אלירן עטר | אריאל שלום
עוד באותו נושא: אלירן עטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי