הקאמבק המרגש בדרך: אלירן עטר סיכם לשנתיים בבני יהודה

אלירן עטר | אדריאן הרבשטיין, וואלה!ספורט

שחקן בית"ר ירושלים בעונה החולפת נפגש עם ברק אברמוב, הצדדים סיכמו את הפרטים וההודעה הרשמית תצא בקרוב. יחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת וצפוי להרוויח 170 אלף דולר בקבוצה מהליגה הלאומית

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי 11 עונות בארבע תחנות שונות, אלירן עטר קרוב להשלים סגירת מעגל. שחקן בית"ר ירושלים בעונה החולפת סיכם הערב (שלישי) במועדון נעוריו, בני יהודה, לאחר שערך פגישה נוספת עם הבעלים, ברק אברמוב. עטר יחתום על חוזה לשנתיים נוספות עם אופצייה לעונה נוספת והוא צפוי להרוויח 170 אלף דולר בעונה. כאמור, הפרטים האחרונים סוכמו בפגישה האחרונה בין אברמוב לעטר, והקאמבק המרגש יהפוך בקרוב להיות רשמי.

כזכור, לפני כשבועיים וחצי פורסם לראשונה בספורט1 כי הכתומים הגישו לעטר הצעה מרשימה מאוד יחסית לליגה הלאומית ולאחר מכן נרשמה התקדמות בין הצדדים כאשר סוכנו של עטר, אבי נמני, שוחח עם אברמוב. בימים האחרונים הביע עטר נכונות לחזור לשכונת התקווה, כאשר גם משפחתו תמכה במהלך.

עטר עזב את קבוצת נעוריו בשנת 2010, אז עזב לטובת היריבה העירונית, מכבי תל אביב. מאז, הוא הספיק לשחק בריימס הצרפתית ומכבי חיפה, ולאחר מכן שב לקדנציה נוספת בקריית שלום. באמצע עונת 2019/20 עבר עטר לבית"ר ירושלים, שבמדיה הוא שיחק בעונה וחצי האחרונות.

אלירן עטר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי