כפי שנחשף בספורט1: אלירן עטר חתם בבני יהודה

אבי נמני, אלירן עטר | צילום מסך, אינסטגרם

כפי שנחשף בספורט1: הקאמבק של הקיץ הפך רשמי. אחרי 11 שנה, החלוץ בן ה-34 שב לשכונת התקווה וישחק לראשונה בליגה הלאומית: "אחד הרגעים המרגשים בקריירה, אין כמו בבית"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אלירן עטר חתם היום (חמישי) בבני יהודה והשלים את הקאמבק המרגש של השנים האחרונות בכדורגל הישראלי. כפי שנחשף בספורט1 לפני כשלושה שבועות, החלוץ בן ה-34 קיבל הצעה גבוהה מאוד ביחס לליגה הלאומית מהמועדון משכונת התקווה. הצדדים התקרבו, התרחקו, וביום שלישי האחרון המו"מ הגיעו לסיומו כאשר הם הגיעו לסיכום סופי.

עטר חתם היום על מזכר הבנות בו סיכם לשנתיים והחתימה הרשמית על החוזה תתבצע ביום שני, אחרי צום ט' באב ותום ימי בין המצרים. החלוץ הצטרף בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, כאשר שכרו יעמוד על 170 אלף דולר לעונה. לראשונה בקריירה, עטר ישחק בליגה הלאומית וינסה לעזור לבני יהודה לחזור תוך עונה אחת בלבד לליגת העל מבלי סיבוכים מיותרים הוא מצטרף להחתמות הקודמות הקיץ בדמותם של עומר בוארון, רן קדוש, ירדן אבוחצירה, יואל אבוחצירה ועמית גלזר.

אלירן אמר לאחר החתימה: "אין ספק שמדובר באחד הרגעים הכי מרגשים בקריירה שלי. החולצה הכתומה, המגרש בשכונה, ההופעה הראשונה כשחקן בוגרים הם רגעים שבנו ועיצבו את הקריירה שלי והאישיות שלי ומבחינתי לחזור לכאן, זה לחזור הביתה במלוא מובן המילה. אני מגיע רעב ועם תשוקה גדולה להחזיר את המועדון למקומו הטבעי ומעל הכל אני כבר לא יכול לחכות לפגוש את הקהל הכתום, שהייתי חלק ממנו בילדותי. אין כמו בבית".

הבעלים של בני יהודה, ברק אברמוב, אמר: "אני שמח שהצלחנו להחזיר את אלירן הביתה, כולם יודעים ומכירים את החיבור של אלירן למועדון, לשכונה ולקהל ואנו מאמינים שיחד איתו נוכל לצאת לדרך חדשה שכולנו תקווה שתסתיים עם חזרה לקדמת הבמה. אבל בשביל שזה יקרה כולם, כולל כולם יצטרכו לעבוד קשה ולהיות מחויבים למטרה".

עטר חתם בבני יהודה וחזר לקבוצה משכונת התקווה 11 שנים אחרי שעזב אותה והמשיך לקריירה מפוארת. הוא החל את דרכו ככדורגלן אצל בני יהודה, אצלה עלה לבוגרים לקראת סוף עונת 2003/04 ושיחק בה עד שנמכר למכבי תל אביב בסיום עונת 2009/10. בתווך, כזכור, הוא כבש את השער הכי מפורסם בקריירה שלו, שזיכה אותו למקום הרביעי בתחרות שער השנה של פיפ"א, כאשר סיפק מספרת מופלאה מול מכבי נתניה בעונת 2008/09. בסך הכל הוא רשם 112 הופעות ליגה במדי בני יהודה, בהן כבש 26 שערים.

משם, עטר המשיך לקריירה מפוארת והוא השחקן הפעיל עם הכי הרבה שערים בליגת העל (124). הוא שיחק שלוש שנים במכבי ת"א, נמכר לריימס מהליגה הצרפתית, חזר לישראל כאשר הגיע למכבי חיפה בינואר 2015 ובתחילת עונת 2017/18 שב ללבוש צהוב וחזר למכבי ת"א. באמצע עונת 2019/20 הוא עבר לבית"ר ירושלים, בה סיים את דרכו בסיום העונה הקודמת, אותה סיים כמלך שערי הקבוצה עם 11 כיבושים בליגה.

עטר זכה עם מכבי ת"א בשתי אליפויות (2012/13 ו-2018/19) ופעמיים בגביע הטוטו (2017/18 ו-2018/19). כמו כן, זכה עם מכבי חיפה בגביע המדינה (2015/16), סיים פעמיים כמלך השערים של ליגת העל (2008/09 בצוותא עם ברק יצחקי ושמען אבוחצירה ו-2012/13) וזכה בתואר כדורגלן העונה (2012/13).

אלירן עטר | אדריאן הרבשטיין, וואלה!ספורט
אלירן עטר
אלירן עטר | ברני ארדוב
אלירן עטר | ברני ארדוב, וואלה!ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי