צמד לעטר, בני יהודה הביסה 0:5 את עפולה. כפר סבא התבססה בפסגה

play
שחקני בני יהודה אמיר בן שמעון, אבישי כהן חוגגים | ברני ארדוב
ההצגה של נתניה, המבול של באיירן וסיפתח של מדר: צפו בסיכום השבוע 04:37

הזהובים טיילו בבלומפילד, גם בן שמעון, כהן וזנטי כבשו. סטויאנוב ובוארון נתנו למוליכה 0:2 על אדומים אשדוד, הפסדים להפועל פתח תקוה ורעננה

(גודל טקסט)

משחקי המחזור התשיעי בליגה הלאומית נערכו היום (שישי), כאשר במוקד עמדה ההתפוצצות של בני יהודה, שאחרי תקופה קשה ומתסכלת הביסה 0:5 את הפועל עפולה בבלומפילד. מי שנשרה איתה אשתקד לליגת המשנה, הפועל כפר סבא, נמצאת במקום אחר לגמרי והיא התבססה במקום הראשון אחרי 0:2 על הפועל אדומים אשדוד. הפועל פתח תקוה המשיכה בבצורת השערים, ספגה פעמיים לקראת הסיום והפסידה 2:0 מול רמת השרון, בעוד הפועל רעננה נותרה אחרונה אחרי שנכנעה 2:0 לבני ריינה.

אלירן עטר, בני יהודה חוגג
כבש צמד בניצחון הקריטי. עטר | ברני ארדוב

בני יהודה – הפועל עפולה 0:5

לניצחון הזה הייתה זקוקה הקבוצה של יוסי אבוקסיס כמו אוויר לנשימה. אחרי תקופה קשה, בה האוהדים הזהובים לא חסכו בביקורות כלפי הקבוצה, היורדת הטרייה חגגה בבלומפילד על חשבון אלדד שביט. רועי בן שמעון כבש ראשון בדקה ה-35, ובמחצית השנייה החגיגה הייתה שייכת לאלירן עטר. שחקן הבית ששב הקיץ למועדון הבקיע פעמיים (51,66), כאשר גם אבישי כהן (59) ועמית זנטי (פ', 92) עלו על לוח התוצאות וסידרו לאבוקסיס ניצחון גדול.

שחקני בני יהודה חוגגים עם אלירן עטר
ניצחון שהוא כמו אוויר לנשימה. שחקני בני יהודה חוגגים | ברני ארדוב

הפועל כפר סבא – הפועל אדומים אשדוד 0:2

הפועל כפר סבא התבססה במקום הראשון בליגת המשנה לאחר ניצחון יקר בקרב הצמרת. הפועל אדומים אשדוד עדיין מנסה להתאושש מסאגת רוני אוואט ומהאיום של השחקנים על הכרזת סכסוך עבודה, אך יוני סטויאנוב (16) ועומר בוארון בתוספת הזמן הכריעו את ההתמודדות. והותיר את האורחת ללא ניצחון ושער פעם השלישית ברציפות.

בית"ר תל אביב בת ים – הפועל אום אל פאחם 0:0

בית"ר תל אביב/בת ים ניצלה את ההפסדים של הקבוצות שמעליה ועלתה מעל הקו האדום בזכות נקודה יקרה. בכך, המארחת קוטעת רצף של שני הפסדים ומשאירה את יריבתה מהצמרת מאוכזבת מכך שלא שבה הביתה עם שלוש נקודות.

שחקני הפועל עפולה נתנאל גולדמן, רוני לאופר מאוכזבים
תבוסה צורבת לעפולה. נתנאל גולדמן ורוני לאופר המאוכזבים | ברני ארדוב

הפועל עכו – מ.ס. כפר קאסם 0:0

אחרי שכבשה שלושה שערים בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים, החבורה של מסאי דאגו נעצרה בביתה נגד קבוצת הצמרת. כפר קאסם סופרת כבר משחק שלישי ללא ניצחון, אך בכל זאת מדורגת במקום השלישי בטבלה, נקודה פחות מהמקום שמוביל לליגה הבכירה.

הפועל ראשון לציון – סקציה נס ציונה 1:1

דרבי הכתומות הפגיש בין שתי קבוצות במומנטום נהדר. המארחת ניצחה בשני משחקיה האחרונים בעוד יריבתה יצאה עם ידה על העליונה בארבעה מתוך חמישה משחקים. עם זאת, שתי הקבוצות החמות לא הצליחו להכניע זו את זו. דודו ביטון העניק לסקציה יתרון כבר אחרי שמונה דקות, אך מתאוס לימה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-30.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס לצד מאמן הפועל עפולה אלדד שביט
לא לבכורה הזו פילל. אלדד שביט | ברני ארדוב

מכבי בני ריינה – הפועל רעננה 0:2

גם לאחר שנפרדה מאלירן חודדה ומינתה את רומן זולו למחליפו, הפועל רעננה לא מצליחה להתרומם במעלה הטבלה. בנג'מין קוקו (14) וז'וליו סזאר (44) כבשו עבור המארחת המאושרת שעלתה למקום החמישי בטבלה.

הפועל פתח תקוה – הפועל ניר רמת השרון 2:0

המלאבסים סופרים כבר משחק רביעי ללא כיבוש ומסתמן שהם קבוצת ההתקפה החלשה בליגה, עם שלושה שערי זכות בלבד עד כה. הפעם, הם שילמו על כך ביוקר כאשר רועי רבינוביץ' (79) כבש ראשון ואוהד ברזילי הכפיל (87) לאחר טעות של השוער עומר כץ.

עמית זנטי, בני יהודה, חוגג
חתם את התוצאה עבור בני יהודה. עמית זנטי | ברני ארדוב

הפועל רמת גן – מכבי אחי נצרת 1:1

שתי הקבוצות מתחתית הטבלה לא הצליחו לברוח ונפרדו בחלוקת נקודות. דובב גבאי הבקיע מהנקודה הלבנה עבור האורחת בדקה ה-48, אך רוי קורין השווה כעבור שתי דקות.

קבוצות הלאומית בסיבוב ז' של גביע המדינה

שלישי:

מכבי שעריים – מכבי בני ריינה
בני אילת – הפועל כפר סבא
מכבי יבנה – מ.ס. כפר קאסם
הפועל רמת גן – בית"ר תל אביב בת ים
הפועל עכו – הפועל ניר רמת השרון
מכבי אחי נצרת – הפועל רעננה
סקציה נס ציונה – בני יהודה

רביעי:

הפועל פתח תקוה – בני ערערה

עלו אוטומטית לסיבוב ח':

הפועל אדומים אשדוד
הפועל עפולה
הפועל ראשון לציון
הפועל אום אל פאחם