איוניר שב לאום אל פאחם, אופואדו חתם באדומים אשדוד

play
הדחה כואבת. מוטי איוניר | לילך וייס רוזנברג
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.8 05:58

המאמן שהחליף את אלדד שביט חזר לקדנציה שלישית, אקס מכבי תל אביב מגיע לליגה הלאומית. מוחמד אבו פאני, בן דוד של שחקן מכבי חיפה, חתם בעכו

(גודל טקסט)

שבוע ימים לפתיחת עונת 2022/23 בליגה הלאומית, להפועל אום אל פאחם יש מאמן חדש – ישן. הקבוצה שסיימה בעונה שעברה בפלייאוף העליון הודיעה היום (חמישי) על מינויו לתפקיד של מוטי איוניר, ששב לקדנציה שלישית במועדון.

איוניר מונה לראשונה למאמן הקבוצה באוקטובר 2020, ופברואר 2021 עזב את תפקידו. חודש וחצי בלבד לאחר שהתפטר שב איוניר לקדנציה שנייה במועדון, ובמרץ 2022 פוטר בשנית, כעת, הוא חוזר כדי להחליף את אלדד שביט שעזב את תפקידו אחרי שלושה חודשים בלבד ורגע לפני פתיחת הליגה.

צ'יקו אופואדו מוצג כשחקן הפועל אדומים אשדוד
שוב בישראל. צ'יקו אופואדו עם סוכנו ירון ברנס | אתר רשמי, הפועל אדומים אשדוד

במקביל, הפועל אדומים אשדוד סגרה עם רכש מרשים במיוחד והחתימה את צ'יקו אופואדו באמצעות סוכנו ירון ברנס. החלוץ ששיחק במכבי תל אביב בין 2018 ל-2020 וזכה איתה בשתי אליפויות אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור לישראל ולמועדון כמו הפועל אדומים אשדוד, שמעתי עליו שהוא מועדון משפחתי וחם עם קהל מדהים. מחכה לעלות על הדשא ולקחת את המועדון למקומות הכי גבוהים".

קבוצה נוספת שמבצעת מהלכים לקראת פתיחת העונה זו הפועל עכו, שהחתימה את מוחמד אבו פאני. השחקן הינו בן דודו של שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל בעל אותו השם, אך גם לו יש עבר במדים הירוקים. אבו פאני חתם באמצעות סוכנו עידו קרן שאמר: "הוא כישרון גדול מבית היוצר של מכבי חיפה ואני בטוח שמי שלא הכיר את אבו פאני הדור הצעיר, בטוח יכיר אותו השנה".

גם הפועל נוף הגליל התחזקה והחתימה את אורי צעדון. המגן בן ה-28 שיחק בעונה שעברה בהפועל ראשון לציון, במדיה ערך 32 הופעות והבקיע שני שערים.