אדהם האדיה מונה למאמן אום אל פאחם, שלומי דורה נפרד מנוף הגליל

play
אדהם האדיה מאמן מכבי בני ריינה | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 18.9 06:17

אחרי שסיים במפתיע את דרכו במכבי בני ריינה, הוא יחליף את מוטי איוניר שהתפטר. גם היורדת מליגת העל מבצעת שינוי על הקווים

(גודל טקסט)

רק לפני כשבועיים סיים במפתיע אדהם האדיה את דרכו במכבי בני ריינה, המאמן אף חזר ואמר "לא יודע למה זרקו אותי" על אף שהקבוצה לא הצליחה לרשום איתו ניצחון היסטורי בליגת העל, אבל היום (ראשון) הוא כבר מצא בית חדש כשחתם בהפועל אום אל פאחם.

האדיה בן ה-37 הגיע לבני ריינה בדצמבר 2020, עוד כשהייתה בליגה א', אבל הקפיץ אותה שתי ליגות בשנתיים ולצערו הרומן בליגת העל היה קצר למדי. הוא חוזר כעת לליגה הלאומית במטרה להוביל את הפועל אום אל פאחם לליגת העל, אחרי שהקבוצה פתחה את העונה עם ניצחון בודד בחמישה משחקים ומאמנה מוטי איוניר התפטר בסוף השבוע "בגלל האנטי של הקהל".

לפני מכבי בני ריינה, האדיה אימן את מכבי אחי נצרת שתי קדנציות שונות. בעברו ככדורגלן פעיל שיחק בעיקר במכבי אחי נצרת במספר קדנציות שונות, וכן במכבי פתח תקוה, הכח עמידר רמת גן והפועל כפר סבא.

אדהם האדיה, מאמן הפועל אום אל פאחם
האדיה וראשי הפועל אום אל פאחם עם סוכן השחקנים טל בן חיים | אתר רשמי, הפועל אום אל פאחם

קבוצה נוספת בליגה הלאומית שהחליטה לבצע שינוי היא הפועל נוף הגליל, היורדת מליגת העל שהודיעה היום על פרידה מהמאמן שלומי דורה – שאימן את מ.ס. כפר קאסם והפועל אום אל פאחם בעונה שעברה. במועדון סיפרו שזו החלטה משותפת שמגיעה בעקבות פתיחת העונה שבה ניצחה הקבוצה פעם אחת.

המנכ"ל גיל ברעם: "מודים לשלומי על התקופה הקצרה בה היה איתנו, מאחלים לו הצלחה בהמשך ואין לי ספק שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד".