הסוכנת של סדיקו: "הוא מתקרב למכבי חיפה"

ארמנדו סאדיקו חוגג מול ישראל
ארמנדו סאדיקו חוגג מול ישראל | צילום: ערן לוף

ויקי ואקנין סיפרה לכלי התקשורת באלבניה שהשיחות בין הירוקים לשחקן וקבוצתו הנוכחית מתקדמות בצורה יפה: "הצדדים לא מרשים לי לספר עוד פרטים"

(גודל טקסט)
שעות ספורות אחרי החתמתו של גיאורגי קוסטדינוב ונראה שמכבי חיפה הולכת לצרף רכש חדש. הסוכנת ויקי ואקנין אמרה ל"פנורמה ספורט" האלבני שהחלוץ ארמנדו סדיקו קרוב לחתימה במדי הקבוצה מהכרמל.

 

"יש עניין מצד מכבי חיפה בסדיקו ועד עכשיו השיחות מתקדמות יפה", אמרה ואקנין, "לא רק בין המועדון לשחקן אלא גם בין שני המועדונים (ואדוז היא קבוצתו הנוכחית של החלוץ). עם זאת, יש עדיין עוד עבודה לעשות כדי להגיע להסכם רשמי. אני לא יכולה להגיד עוד פרטים, כי אני לא מורשה על ידי אף אחד מהצדדים".


 

כזכור, רק אתמול פרסמנו שהפועל באר שבע החליטה לרדת מהשחקן בשל מחירו הגבוה וסגנון המשחק הדומה לבן שהר. כנראה שגיא לוזון חושב שזה השחקן שישדרג לו את החלק הקדמי, שהיה אנמי בעונה החולפת.

 

"זה נכון שהפועל ב"ש גם התעניינה", אישרה סוכנת השחקנים. "אבל זה כרגע נראה הולך לכיוון של מכבי חיפה. למרות זאת, צריך לזכור שבשוק ההעברות שום דבר הוא לא בטוח". לפי התקשורת המקומית הירוקים צפויים לשלם לשחקן שכר שינוע בסביבות 500 אלף יורו לעונה והחוזה יהיה לשנתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי