ואליינטה מוכן להתגמש, נשיא ציריך: "אין הצעות על סדיקו"

סדיקו חוגג במדי אלבניה
סדיקו חוגג במדי אלבניה | Gettyimages

בא.א.ק אתונה לוחצים על הספרדי להסכים להתרת חוזהו במכבי חיפה. לוזון ביקש משחר לזרז את רכישת הזרים, בשווייץ נטען כי כלל לא הוגשה הצעה על האלבני. מנחם לא מעוניין לעבור לאשקלון

(גודל טקסט)
לאחר שערכה אתמול (ראשון) אימון בחוף הים, תחזור מכבי חיפה לכר הדשא ותמשיך את הכנותיה לעונה הקרובה. במועדון מספרים על שביעות רצון מההשקעה של השחקנים עד כה ומעודדים לקראת העונה הקרובה.


כבר מחר תערוך הקבוצה את משחק האימון הראשון שלה העונה כאשר תשחק מול הפועל אשקלון. המשחק יהיה סגור לתקשורת ולקהל. במקביל המאמן גיא לוזון ערך שיחה נוספת עם הצוות הניהולי בכדי לנסות ולזרז את החתמת שלושת הזרים הנוספים כדי שיגיע למחנה האימונים של הקבוצה בפולין בשבוע הבא. המטרה של לוזון היא למלא את כל מכסת הזרים ולנסות ולשלבם כבר במשחקי האימון בפולין.




מי שככל הנראה לא יגיע הוא החלוץ האלבני 
ארמנדו סדיקו, שבעונה האחרונה הושאל ללוגאנו השווייצרית, וכעת עם חזרתו לפ.צ ציריך בתקשורת המקומית התעניינו בכל הנוגע לעתידו ונשיא המועדון אנצ'ילו קאנפה הבהיר: "ייתכן מאוד שהוא לא ימשיך לשחק בקבוצה בעונה הבאה, אבל הצעה ממשית לא קיבלנו עליו". בעיתון "בליק" אמר קאנפה דברים דומים ולטענתו "נמכור אותו רק אם תגיע ההצעה הנכונה. סוכנת השחקנים ויקי ואקנין, המייצגת אותו בישראל, התראיינה אתמול בתכנית הספורט של גדי נס ברדיו חיפה והבהירה: "מכבי חיפה גיששה בקשר אליו, אבל לא היה דבר מעבר לזה".



סדיקו חוגג בישראל. גישושים בלבד ממכבי חיפה (ערן לוף)


במקביל, הזרים שלא בתוכניות של חיפה יתחילו את אימוניהם היום תחת גוסטבו בוקולי ואורי הראל. חלק מהאימונים שלהם השבוע יהיו אחר הצהריים בגלל החום הכבד וייערכו בחדר הכושר. מי שככל הנראה לא יסיים את השבוע בישראל וייפרד מחיפה הוא הבלם הספרדי מארק וליינטה. כפי שפורסם בסוף השבוע בספורט1, הבלם מחזיק בהצעה מא.א.ק אתונה ומעוניין לעבור לקבוצה היוונית. בניגוד לשבועות האחרונים בהם הציגו ואליינטה ונציגיו קו חריף לפיו השחקן אינו מעוניין להתפשר ומעוניין לקבל את מלוא חוזהו, בימים האחרונים שינה השחקן את הגישה ומתכוון להיפגש עם ראשי הירוקים כדי לנסות ולחתום במהרה אצל היוונים שלוחצים עליו לסיים את תהליך העזיבה בישראל.

 

שאר הזרים כמו הולמר איולפסון, קאמיל ואצק ופיטים אזמי טרם הציגו הצעות רשמיות מקבוצות אחרות. גם אלון תורג'מן, יניב בריק ושחר הירש יתחילו את האימונים עם השחקנים שלא בתוכניות לעונה הבאה. מי שלא יהיה באימונים הוא איסמעיל ריאן שצפוי להגיש תביעות בוררות בימים הקרובים. המגן סאן מנחם ששמע בסוף השבוע כי הוא לא בתוכניות של חיפה ואף קיבל הצעה מהפועל אשקלון לא מעוניין לעבור לקבוצה הדרומית ובוחן אופציות נוספות בישראל ובחו"ל.


סאן מנחם. לא רוצה לעבור לאשקלון (ערן לוף)
סאן מנחם. לא רוצה לעבור לאשקלון (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי