אמיל ולב הוצע לסכנין, מגעים צפויים להיערך בין הצדדים

אמיל ולב
אמיל ולב | יח"צ

סבירסקי בדרך החוצה, קשר העבר הבולגרי עשוי להגיע לנציגת המגזר, שיחה צפויה בשעות הקרובות. בסביבת מרקו בלבול התייחסו לאופציה שיחליף את הברזילאי: "לא קיבל פניה". הקבוצה תעמוד לדין

(גודל טקסט)

הסערה סביב מאמנה הברזילאי של בני סכנין, ז'אירו סבירסקי, אינה יורדת מהכותרות. המאמן הפתיע כשלא הופיע לאימון הקבוצה ומאוחר יותר אף נודע כי עזב את ישראל ונמצא בימים האלה בטורקיה. סבירסקי סיפר כי יצא לטורקיה במטרה לסדר את ויזת העבודה, אבל לראשי המועדון נראה כי יש לו תוכניות אחרות.

קברניטי הקבוצה שלא אהבו את ההתנהלות של המאמן הברזילאי בתקופה האחרונה אינם מחכים לו וכבר החלו לגשש בנושא מול מאמנים מועמדים להחליפו. לספורט1 נודע כי המאמן הבולגרי, אמיל ולב, הוצע לקבוצה. במהלך שעות הבוקר שוחחו נציגיו של המאמן עם יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס ושיחה נוספת צפויה להתקיים בהמשך היום.

האחרון לא פסל את האפשרות ואף הביע עניין ושיחה נוספת בין הצדדים תיערך בהמשך. ולב ששיחק בעבר בעירוני אשדוד, הפועל רמת גן ומכבי יפו היה מועמד להצטרף בימים האחרונים ללבסקי סופיה ולשמש כעוזרו של אברם, גרנט אך האופציה הזאת ירדה מהפרק וכעת הוא מועמד לשוב לכדורגל הישראלי. ולב לא אימן מעולם בישראל, אך העובדה שבניגוד לסבירסקי הוא מדבר עברית שוטפת ומכיר את הליגה תתרום להגעתו לישראל. הבולגרי בן ה-55 הדריך בעבר שלל קבוצות בליגה הבולגרית ואשתקד עבד בליגה השנייה במולדתו. 

כפי שפורסם בספורט1, המועמד המוביל של הנהלת סכנין הוא מאמן נבחרת הצעירה מרקו בלבול. האחרון נכח במשחק של הקבוצה בשבת מול מכבי חיפה ואף ישב לצדם של המנכ"ל חאלד דוכי והיו"ר מוחמד אבו יונס. 

בסביבת המאמן מרקו בלבול אמרו על המגעים: "הוא מאמן הנבחרת הצעירה ועוד חודש מתחיל קמפיין חדש. מרקו לא קיבל שום פנייה מסכנין וכל כולומרוכז בנבחרת. הוא לא מאמין שאפשר לאמן קבוצה ונבחרת במקביל". ראוי להדגיש שבהתאחדות סירבו בעבר לאפשר למאמן הצעירה להדריך במקביל קבוצה בליגת העל. 


סבירסקי אאוט, חלאילה אין? (ערן לוף)

בכל מקרה גם אם האופציה של בלבול תרד מהפרק במועדון יחזרו לשתי האופציות שהיו נכונות גם בקיץ והם עמיר תורג'מן ובני בן זקן. חלק מחברי ההנהלה אף הציעו לתת את משרת המאמן לאיימן חלאיילה שבשלב זה מעביר את האימונים ועשויים לצרף אליו את עבאס סואן, אך בשלב זה נראה כי זאת האופציה האחרונה עבור ראשי המועדון.

בנושא אחר, הקבוצה תעמוד לדין לאחר שאוהדיה ירקו לעבר עוזר השופט ב-4:1 למכבי חיפה בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי