נעים: זגורי, ארבייטמן וגבאי יוכלו לתקן את השם אצלנו

יובל נעים
יובל נעים | לירון מולדובן

מאמן הפועל אשקלון חשף ב-103FM את רשימת הרכש שלו לינואר, שכוללת בנוסף צירוף זר או שניים. על מפגש הגביע מול אשדוד בחמישי: "ננסה לעבור אבל הליגה יותר חשובה לנו"

(גודל טקסט)
 "נעשה ניסיון לעבור את אשדוד בסיבוב ח' בגביע אבל בגדול הליגה יותר חשובה לנו", כך אמר יובל נעים מאמן הפועל אשקלון ל-103FM, "אנחנו ואשדוד ברמה שווה וניתן לעבור אותם אבל לעבור שלב בגביע לא נותן לך נקודות בליגה".

נעים הוסיף כי לאור החיסורים הרבים בסגל (פצועים ומורחקים) קבוצתו תעלה למשחק מחר (חמישי, 19:05) בהרכב שיכלול מחליפים רבים, אבל נעים לא מתרגש מכך. להפך. "מול אשדוד ישחקו שדקנים שקיבלו פחות הזדמנויות וזאת ההזדמנות להראות למאמן שלהם שטעה לגביהם".



 

 
 

על חיזוק בחלון ההעברות: "הרצון שלנו לצרף שני ישראלים וזר אחד, אם כי יש לנו זר אחד פצוע ואם הפציעה תחמיר נאלץ להיפרד ממנו ולהביא זר במקומו".


 נמני עם זגורי. נעים בונה על עזרה מסוכן השחקנים (אתר רשמי מכבי נתניה)
 

שמות המועמדים להגיע:"זה לא סוד שאנחנו רוצים את ישראל זגורי, שלומי ארבייטמן ודובב גבאי. שניים משלושת אלה, אבל אם אוכל להביא את שלושתם, את שלושתם תלוי אם אנחנו נעמוד בתקציב. אבי נמני (המייצג את זגורי וארבייטמן)  חבר שלי מעבר לכדורגל ונקווה שהוא יעזור.


על הסיכוי להביא אותם:
למה שיגיעו לאשקלון? כי כולם שחקנים שלא עשו הרבה העונה ובקושי קיבלו הזדמנויות בקבוצות שלהם (זגורי בסכנין, ארבייטמן במכבי פ"ת, גבאי בבני יהודה). אני מאמין שאצלנו הם יפרחו ויקבלו את ההזדמנות לתקן את השם שלהם".




ארבייטמן. באשקלון הוא יקבל הזדמנות לשחק (דני מרון)
 
 

על כך שסכנין מוסרת שזגורי לא למכירה: "סכנין גם אמרו שלא הגיע למכבי פנדל במשחק השבוע. אז הם אומרים שלא ישחררו. נראה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי