פרסום ראשון: סלטיק מעוניינת לצרף את דוד קלטינס

דוד קלטינס
דוד קלטינס | אודי ציטיאט

האלופה הסקוטית סימנה את שחקן בית"ר ירושלים כמועמד לחזק את מצבת שחקני ההגנה. קלטינס, שמחזיק בדרכון הולנדי, עשוי לחבור לניר ביטון ולהפוך לישראלי החמישי בהיסטוריה של מועדון הפאר

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

אלופת סקוטלנד, סלטיק, מעוניינת לצרף את דוד קלטינס לקראת סיום חלון ההעברות של חודש ינואר, כך נודע לראשונה לספורט1 מגורמים בסקוטלנד. האלופה הסקוטית נחושה לתגבר את מצבת הבלמים שלה, וסימנה את השחקן המגוון של בית"ר ירושלים שמסוגל למלא מגוון תפקידים בקישור ובחוליה האחורית. קלטינס, שהחל את דרכו כבלם ואף שיחק כמגן ימני וכקשר, עשוי לחבור לניר ביטון במדי מועדון הפאר.

סלטיק, שסבלה במרבית שלבי העונה ממצוקה בשל פציעות של שחקני ההגנה שלה, מוליכה את הליגה הסקוטית בפער מרשים של 11 נקודות מאברדין. למרות הפער המבטיח, רוג'רס אינו מרוצה ממשחק ההגנה של קבוצתו והוא מחפש שחקני הגנה ורסטיליים. אם המעבר יושלם, שחקנה של בית"ר ירושלים יצטרף לאייל ברקוביץ', רמי גרשון, בירם כיאל וביטון, שכבר לבשו את המדים של סלטיק. האחרון, אגב, תופקד העונה מספר רב של פעמים כבלם במערך של ארבעה או חמישה בהגנה.

כזכור, קלטינס רשם את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ישראל בקמפיין האחרון תחת אלישע לוי, ובמקביל הוא מחזיק בדרכון הולנדי. השחקן בן ה-22 חתם בפברואר לפני שנה על חוזה ארוך טווח בבית"ר עד 2020. כמובן שסלטיק תצטרך להיכנס למו"מ עם בית"ר על תנאי רכישתו של השחקן. קלטינס רשם 74 הופעות ליגה במדי בית"ר וכבש שלושה שערים. בנבחרת הבוגרת היו לו שש הופעות. 

גורמים בסקוטלנד העריכו שאם תצרף סלטיק שחקן הגנה נוסף, מעמדו של ביטון ייחלש עוד יותר, מה שעשוי לקרב אותו לעזיבה בקיץ. קשר נבחרת ישראל חתום במדי אלופת סקוטלנד עד 2020. 


בדרך לאירופה? דוד קלטינס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי