קבוצה מטורקיה מעוניינת לצרף את עאבד, ההכרעה תוך יומיים

עאבד
עאבד | ערן לוף

מועדון מהליגה הטורקית הראשונה סיכם את תנאיו עם החלוץ וכעת מתנהל משא ומתן מול עירוני קריית שמונה, שדורשת 100 אלף יורו. בטורקיה הבהירו לשחקן: "תחתום תוך 48 שעות או שנרד מהעסקה"

(גודל טקסט)

מיד לאחר הניצחון על הפועל חיפה הצהיר החלוץ אחמד עאבד כי הוא יישאר בקריית שמונה עד תום העונה, אך ביממה האחרונה מסתמן שינוי כאשר מועדון טורקי פנה לנציגיו של השחקן. במועדון מהליגה הראשונה הודיעו כי מבחינתם צריכים לקרות שני תנאים: הראשון שם המועדון לא ייחשף עד לסיכום הסופי והתנאי השני הוא שהמשא ומתן ייסגר תוך 48 שעות ואם לא המועדון יחפש אופציה אחרת.

המשא ומתן מול נציגיו של השחקן אוהד כהן ועורך דינו שרבל ג'ובראן כבר סוכם והשחקן צפוי להרוויח כחצי מיליון דולר לעונה וחצי וכעת התחילה הקבוצה הטורקית במשא ומתן מול בעלי קריית שמונה איזי שרצקי. האחרון דורש דמי העברה של 100 אלף יורו ובסביבתו של השחקן מקווים כי הדבר לא ימנע את סיכום העסקה. במידה והעסקה תצא לפועל צפוי עאבד להצטרף למועדון הטורקי בתחילת השבוע הבא. גורמים בקריית שמונה עוד ציינו כי לאור שיפור משמעותי של החלוץ במחזורים האחרונים ינסו בקריית שמונה לשכנע את השחקן להישאר עד לתום העונה ולעזור לקבוצה במשימותיה גם בליגה וגם בגביע המדינה.


בדרך לאירופה? עאבד (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי