הפועל באר שבע הצטרפה למירוץ אחרי איתי שכטר

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

כוכב בית"ר ירושלים נמצא גבוה ברשימות של האלופה לעונה הבאה, שחקנים בקבוצה כבר שוחחו איתו. גם מכבי ת"א בתמונה. אוגו ושהר יפתחו מול ק"ש בגביע (רביעי, 19:00), ויטור יהיה בסגל. הוגשה תביעה נגד דוידזאדה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מגלה התעניינות באיתי שכטר והצטרפה למירוץ אחריו, כשגם מכבי תל אביב בתמונה. כוכבה של בית"ר ירושלים יסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ולכן הוא חופשי כבר עתה לנהל משא ומתן מול קבוצות אחרות.

יכולתו הגבוהה של החלוץ בן ה-31 באה לידי ביטוי בבישול שער השוויון לזכות בית"ר ב-1:1 שהושג בטרנר ביום ראשון והציבה אותו במקום גבוה ברשימת המועמדים. לספורט1 נודע כי בעקבות מפגש הפסגה שוחחו איתו מספר שחקנים מבירת הנגב וגיששו אצלו את הדופק לקראת העונה הבאה. 

כזכור, בראיון אמש לתכנית הספורט של 103FM שכטרהתייחס לעתידו ושלח רמז עבה: "כרגע לא אנהל מו"מ עם אף קבוצה, אבל אם עוד שבועיים-שלושה דברים לא יסתדרו עם בית"ר – זה יכול מאוד להשתנות. כרגע אני מדבר רק עם בית"ר ירושלים. אני לא דורש שכר כפול, אפילו שמגיע לי, אבל אני יודע איפה אני נמצא".

עדיין בלי שכטר, האדומים השלימו את הכנותיהם לקראת משחק הגומלין מחר (רביעי, 19:00) ברבע גמר גביע המדינה מול עירוני קריית שמונה. תיקו רב שערים (כמו 2:2 למשל) ישמר את חלום הדאבל של בכר ואלונה, לאחר שבמשחק הראשון ב"ש וק"ש נפרדו ב-1:1. לבית המלון בצפון הארץ לא זומן מיכאל אוחנה, הפעם בגלל פציעה בברך. מנגד, ניב זריהן שלא היה בסגל מול בית"ר יהיה ברשימת ה-18 וימתין להזדמנות שלו.

איתי שכטר. מירוץ אחריו (דני מרון)
איתי שכטר. מירוץ אחריו (דני מרון)

ג'ון אוגו סיים לרצות עונש הרחקה מארבעה משחקים וצפוי לחזור להרכב. עוד בשורה מעודדת הגיעה מכיוונו של הבלם מיגל ויטור שסיים תקופת שיקום ארוכה ויהיה כשיר להתמודדות. לואי טאהא, שנכנס היטב לנעליו של הפורטוגלי בתקופת היעדרותו, ייבדק ביממה הקרובה כדי לוודא שהתגבר סופית על הבעיה שאילצה אותו לנטוש את המגרש בפתיחת המחצית הראשונה בתחילת השבוע.

עוד שינוי בולט בהגנה: בן ביטון יפתח במקום דור אלו המוצהב. הבלם מתן אוחיון סובל מקרע בשריר ויחמיץ את המשחק. בחלק הקדמי, טוני וואקמה יקבל מנוחה כדי לאפשר לו להתמודד עם הפגיעה המתמשכת בקרסול. לחוד ההתקפה יחזור בן שהר.

ג'ון אוגו. חוזר להרכב (מאיר אבן חיים)
ג'ון אוגו. חוזר להרכב (מאיר אבן חיים)

באר שבע תצפין שוב לקריית שמונה במוצאי שבת, כדי להיערך לקראת משחק הליגה ביניהן שיתקיים ביום ראשון, משחק שממנו ייעדר דן איינבינדר בגלל צבירת צהובים.

ובתוך כך, באר שבע הגישה נגד שחקנה לשעבר, אופיר דוידזאדה, תביעה למוסד לבוררות בסך חצי מיליון יורו. העילה לתביעה: דרישה לממש סעיל שהוכנס להסכם מכירתו לגנט, ולפיו אם יחזור ארצה ויצטרף לקבוצה ישראלית יידרש ממנו לפצות את קבוצת האם בסכום הנדון. גורמים במועדון הדרומי ציינו כי בתחילת המו"מ נדרש עבורו 1.5 מיליון יורו, והסכום נסגר על מיליון לאחר הכנסת סעיף הפיצויים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי