בחדרה חוששים מכדור שלג: "המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

ניסו אביטן, יוסי אבוקסיס
ניסו אביטן, יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

אכזבה גדולה אצל העולה החדשה לאחר ההפסד 2:0 לבני יהודה: "לא הופענו" וביקורת על חלק מהשחקנים הזרים: "היו מתחת לרמה הרגילה שלהם". ניסו אביטן הדיח את סלים עמאש מהסגל. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל חדרה לאחר ההפסד השני העונה, 2:0 לבני הודה אמש (ראשון) באצטדיון המושבה. בניגוד לתבוסה 4:0 מול מכבי תל אביב, חדרה נשארה בתמונה מבחינת התוצאה וכמעט השוותה, אבל אסי גומה המחליף החמיץ מול אמיליוס זובאס והעולה החדשה ספגה את השני ונוצחה.

בחדרה הודו בסיום כי הקבוצה רשמה הופעה חלשה במיוחד: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה, נפלנו מבני יהודה בכל הפרמטרים ובמחצית הראשונה לא הופענו בכלל. נצטרך ללמוד מזה כמו שלמדנו מהתבוסה מול מכבי תל אביב ונגיע מוכנים למחזור הבא".

בקבוצה מהשרון חוששים מכדור שלג כשהיריבה הבאה היא מכבי חיפה, אך מאמינים שהפגרה שתגיע מיד לאחר מכן מכן תעצור את הסחף בכל תוצאה שלא תהיה. בחדרה הביעו אכזבה משחקני המפתח ובראשם הזרים שהיו מתחת לרמתם הרגילה. "פרט לאג'ידה שהציל אותנו ולוסיו שניסה, השאר היו חלשים, אבל זה יכול לקרות", אמרו במועדון.

מי שהיה אמור להיות בסגל אבל הודח ביום המשחק הוא הקשר סלים עמאש. השחקן נזרק מהאימון המסכם על ידי אביטן לאחר שעל פי המאמן לא התאמן בצורה ראויה. במועדון סיפרו כי עמאש כעס במהלך האימון על כך שלא תורגל בהרכב הראשון. אביטן צפוי לשוחח עם השחקן שלא יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית.


הדיח את עמאש מהסגל. אביטן על הקווים במושבה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי