דראפיץ': "ליגת העל לא פחות טובה מהקרואטית והסרבית"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

מאמן מכבי נתניה התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס על חיזוק אפשרי בינואר: "יש לנו חלק קדמי לא רע, אולי נצטרך להתחזק בהגנה". וגם על המטרות העונה: "אני אתאכזב אם לא נגיע אל הפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, מכבי נתניה נעצרה ביום שבת בהפסד 1:0 למכבי פתח תקווה שהוריד את הקבוצה מעיר היהלומים אל המקום השביעי. מאמן הקבוצה, סלובודאן דראפיץ' התראיין הערב (רביעי) לתוכנית הספורט של רדיו 103FM והוא דיבר על חיזוק אפשרי בינואר, המטרות של הקבוצה העונה, הצלחתו של יוסי אבוקסיס וגם התייחס אל רמתה של ליגת העל העונה.

סלובודאן דראפיץ' פתח את דבריו והתייחס אל חיזוק אפשרי בינואר: "קודם כל יש עוד זמן עד ינואר וצריך לצבור כמה שיותר נקודות, למרות שעד כה צבירת הנקודות שלנו לא רעה. אני קודם כל מסתכל עד הקבוצה שלי וכרגע יש לנו חלק קדמי לא רע ואולי להתחזק בחלק האחורי, ונראה מה יהיה בעוד כמה משחקים, אנחנו בודקים כל מיני אופציות".

אחרי ההצלחה שנה שעברה זאת תהיה עונת מבחן: "כל שנה יש לנו מבחן, גם בבית"ר ירושלים וגם שהיינו על נתניה בלאומית בחנו אותי, אנחנו רוצים לשחזר את ההישג. אמנם סבע ולוי היו שחקני השחקנים המשמעותיים שלנו, אבל אנחנו לא מחפשים להם תחליף, אנחנו צריכים להגדיר את עצמינו מחדש. המטרה שלנו היא להיות בפלייאוף העליון, ואם אני לא אצליח זו תהיה האכזבה שלי, היה לי כיף שם שנה שעברה ואני רוצה לשחק משחקים חשובים שיכריעו את האליפות ולא להילחם על התחתית".


"יוסי אבוקסיס עושה דברים נפלאים בבני יהודה" (עדי אבישי)

על הצלחתו של יוסי אבוקסיס: "הוא עושה דברים נפלאים בשנתיים וחצי האחרונות והוא הצליח לחזק את הקבוצה תוך כדי התאמת השיטה. אני עדיין לא מצאתי את השיטה שמתאימה לנתניה, עדיין לא מצאתי את האיזון בין ההתקפה להגנה".

על חולשתה של הליגה: "כל עונה אומרים אותו דבר, אם אני לא מקום ראשון ולא דורס את הליגה אני לא יכול לומר ליגה חלשה, יש לנו ליגה מעניינת ואני לא חושב שהליגה שלנו פחות טובה מהסרבית או מהקרואטית".

הבעלים מעדיף משחק אטרקטיבי מאשר פלייאוף עליון: "אייל סגל גם רוצה לעלות לפלייאוף העליון שניקח את הגביע ושנשחק כדורגל אטרקטיבי, לפעמים זה לא מסתדר. מבאס אותי לשמוע ששנה שעברה היה כיף לראות אותנו והשנה פחות אבל אני סומך על עצמי ועל הצוות ואנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב יותר".

האם עלי מוחמד יעזוב בינואר: "כל שחקן בקבוצה שלי נמצא עד המדף ואני לא יודע מה יהיה. אני השפעתי על ההחלטה של עלי מוחמד לא לעזוב למכבי חיפה, אמרתי לו שעדיף לו להישאר במכבי נתניה ולהשתפר מקצועית מכיוון שזה ישתלם לו כלכלית בעתיד".


"השפעתי על ההחלטה של עלי מוחמד להישאר במכבי נתניה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי